Prośba...

121. Data: 2012-09-26 21:30:50

Temat: Re: Prośba...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:25:36 +0200, Aicha napisał(a):

> Południowego ;)
> Nie, żebym jakoś szczególnie tęskniła :DDD

Wystarczy, że zamieścilaś sama odpowiednio podniecajace relacje z intymnego
życia rodzinnego. Ja już nie muszę.
(by XL)

122. Data: 2012-09-26 21:47:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 12:34:08 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Masz bezsensownie ustawione opcje w czytniku (nie tylko że niepotrzebnie ustawione,
to jeszcze w taki sposób, że w ogóle nie spełniają swojej roli)
> W dodatku masz je ustawione jako jedna z nielicznych.
>
> Nowe grupy google mają nie tyle błąd, co cechę, że interpretują TWOJE ustawienia

NICZEGO nie zmieniłam (jak widać) w swoich "bezsensownych" ustawieniach, a
jakoś przestały przychodzić od Ciebie maile - ostatni był 2012-09-25
13:36:58, właśnie zajrzałam do poczty.
Więc CO sie takiego stało, że tak nagle przestały, hę? Czyżbyś wreszcie
wpadł na jakiś pomysł, jak spełnić moją prośbę?

Od jednej z pozostałych wymienionych przeze mnie osób nadal przychodzą, bo
z nią rozmawiałam niedawno. Znamienne, ze od Ciebie nagle PRZESTAŁY jakoś,
a też gadaliśmy. Ale możesz mi dalej wmawiać w żywe oczy, co tam sobie
chcesz. W każdym razie dzieki za spełnienie prośby, może inni wpadną na to
samo, co Ty.

(by XL)

123. Data: 2012-09-26 22:10:21

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Wrz, 23:49, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Wed, 26 Sep 2012 12:34:08 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

ustawione, to jeszcze w taki spos b, e w og le nie spe niaj swojej roli)

> [...]
> wpad na jaki pomys , jak spe ni moj pro b ?
>
> Od jednej z pozosta ych wymienionych przeze mnie os b nadal przychodz , bo
> z ni rozmawia am niedawno. Znamienne, ze od Ciebie nagle PRZESTA Y jako ,
> a te gadali my. Ale mo esz mi dalej wmawia w ywe oczy, co tam sobie
> chcesz. W ka dym razie dzieki za spe nienie pro by, mo e inni wpadn na to
> samo, co Ty.
>
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.

Projekcja , bo on opisuje na tobie jak sam się zachował, nie było
wiadomo czyja to wina , ale sędzia już wydał wyrok, wyznaczył
egzekucję i ustalił godzine egzekucji, bo jak coś jest nie tak, a tłum
nie ma takich problemów, Ikselki wina.

124. Data: 2012-09-26 22:18:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Sep 2012 15:10:21 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> wiadomo czyja to wina , ale sędzia już wydał wyrok, wyznaczył
> egzekucję i ustalił godzine egzekucji, bo jak coś jest nie tak, a tłum

Typowe. Znam to.
(by XL)

125. Data: 2012-09-27 06:31:17

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu żwirek? - co za dużo, to niezdrowo, Qrka.

Lubię i dużo, i niezdrowo.
Coś Ci do tego?

qr.a

126. Data: 2012-09-27 06:33:58

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie czytasz uważnie (piszę o POTENCJALNYCH mailach) - a może się po
> prostu... przegrzałaś?

"No to powysyłam Ci trochę, jeśli chcesz, z różnych kont po 300 maili."
W wyniku przegrzania źle policzono. Powinno być co najmniej 1200.

qr.a

127. Data: 2012-09-27 06:48:47

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-26 19:47, Qrczak pisze:

> No to, że Stalkie się zakochał, jeszcze rozumiem, ale Basia???

Jasne i z tej miłości zasypuję XL listami na priv.
Oczywiście miłosnymi.
--
B.

128. Data: 2012-09-27 06:49:21

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 września 2012 23:49:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> Więc CO sie takiego stało, że tak nagle przestały, hę? Czyżbyś wreszcie
> wpadł na jakiś pomysł, jak spełnić moją prośbę?

Przecież ja Ci to już opisałem :-)

Za każdym razem przy odpowiedzi na twój post muszę dodatkowo odptaszkować pole DW,
które jest automatycznie zaptaszkowane na podstawie twoich ustawień.
(jak to ładnie kali napisał: muszę uważać :-) )

Teraz nie odfajkuję i dostaniesz na priva też

> [...]
> a też gadaliśmy. Ale możesz mi dalej wmawiać w żywe oczy, co tam sobie
> chcesz. W każdym razie dzięki za spełnienie prośby, może inni wpadną na to

Przecież Ci napisałem, ze PROŚCIEJ i WYGODNIEJ dla wszystkich będzie jeśli to TY
sobie usuniesz ten Reply-To i tyle.

Bo inaczej każdy kto pisze np. z nowych grup google ZA KAŻDYM RAZEM musi odfajkować
zaznaczenie w polu DW

Stalker, nosz kurde myślałem, że skoro masz czytnik to zrozumiesz co piszę :-)

129. Data: 2012-09-27 06:56:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 września 2012 00:20:01 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

ustawione, to jeszcze w taki spos b, e w og le nie spe niaj swojej roli)

> Typowe. Znam to.

No wiódł ślepy kulawego znowu...

Przecież to co pisze glob to jest przegięcie w jedną stronę. Jego doświadczenia z
własnego życia utrwaliły mu interpretację: ZAWSZE winien jest TŁUM. I zawsze jak
JEDNOSTKA występuje przeciw ZBIOROWOŚCI to ma rację. I jedzie tak bez względu na
rzeczywistość. A to jest bzdura...

Tobie to teraz pasuje bo się możesz pod tym na upartego "schować", bez wgzlędu na to
czy masz rację czy nie, ale nawet nie wiesz jakie sobie sprowadzasz na głowę
paradoksy i sprzeczności przy innych dyskusjach :-)

Stalker

130. Data: 2012-09-27 07:33:53

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-09-26 20:29, kali pisze:

..
> Byłyby dwie, bo raz próbowałam, ale mi się nie udało.

hm... może pod zły adres ?
jak by co to aktualnie działa : f...@w...pl
:))

Ostatnie pytanie