Proszę o pomoc

1. Data: 2002-06-11 20:53:20

Temat: Proszę o pomoc
Od: "Olalos" <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od pewnego czasu mam problem w bardzo intymnej i wstydliwej sferze. Wokół
odbytu wyczuwam guzki, coś w rodzaju owrzodzenia. Dodatkowo z odbytu cały
czas sączy się tak, że już w niedługim czasie po umyciu staje się
zabrudzony. Powoduje to podrażnienia, swędzenie i pieczenie. Czy ktoś wie co
to może być? Czym może być spowodowane? Do jakiego lekarza udać się po
poradę? Czy może to mieć jakikolwiek związek z uprawianiem seksu analnego?
Czy to poważne? Dzięki za wszelką pomoc. Jeśli nie potraficie ocenic co to
jest powiedzcie do jakiego specjalisty się udać.

2. Data: 2002-06-11 23:03:15

Temat: Re: Proszę o pomoc
Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olalos <o...@k...pl> napisał(a):

Jeśli nie potraficie ocenic co to
> jest powiedzcie do jakiego specjalisty się udać.
> Pozdrawiam

Do proktologa.
Bogna

3. Data: 2002-06-11 23:03:57

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olalos" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

| poradę? Czy może to mieć jakikolwiek związek z uprawianiem seksu analnego?

jak najbardziej - guzki - mogą być spowodowane zakażeniem sie wirusem HPV
( brodawczaka ) lub niekoniecznie związanymi z seksem hemoroidami
natomiast brudzenie się - uszkodzeniem ew. czasowym porażeniem zwieracza
odbytu , co przy praktykach analnych zdarza sie

| Czy to poważne? Dzięki za wszelką pomoc. Jeśli nie potraficie ocenic co to
| jest powiedzcie do jakiego specjalisty się udać.

raczej bym sie troche przejął i udał sie do chirurga najlepiej proktologa
| Pozdrawiam
również pozdrawiam Tichy

. _._
' /
,,krwotok jaki jest , każdy widzi każdy wie''
icq - 150944416
__@_"

4. Data: 2002-06-12 17:29:21

Od: "Olalos" <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak najbardziej - guzki - mogą być spowodowane zakażeniem sie wirusem HPV
>( brodawczaka ) lub niekoniecznie związanymi z seksem hemoroidami

Jak odróżnić objawy wirusa HPV i hemoroidów?

> raczej bym sie troche przejął i udał sie do chirurga najlepiej proktologa

Dzięki za radę, na pewno tak zrobie.

5. Data: 2002-06-12 18:28:55

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Jak odróżnić objawy wirusa HPV i hemoroidów?

te drugie mogą krwawić , boleć , mogą się chować .
pozdrawiam Tichy

siniak
Problem przeczytaj dziekuje!
Przekrwione oczy