Protest w Sejmie.

31. Data: 2018-05-27 20:12:41

Temat: Re: Protest w Sejmie.
Od: "Nazwa" <adres> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

<f...@g...com> wrote:

Ten franek co na innej grupie nazwal niepelnosparwnych "kadlubkami",
komentujac "po co w nich kase ładować, jak żadnego pożytku nie ma"?

>Tak, to kwintesencja tego, co napisałam tu dotąd.

W NSDAP by ci sie bardzo podobalo.

32. Data: 2018-05-28 00:22:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nazwa <adres> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
pl...

a.pl...

> Gdyz na przyklad nie zyskali praktycznie za pisu nic.

OK, odpręż się - spróbuj jeszcze raz, powolutku, spokojnie, ale ze
zrozumieniem:

Ćwiczenie.

W poniższym dialogu uzupełnij wykropkowane miejsce nazwą właściwego wg
Ciebie państwa:

Jasio:
- Żadne państwo temu nie podoła i jak dotąd w żadnym państwie stawianym
Polsce za wzór niepełnosprawni nie osiągnęli tyle, co w Polsce za rządów
PiS.

Feluś:
- Kłamiesz, gdyż na przykład w ......... mają lepiej.

--
XL cierpliwie nauczająca

33. Data: 2018-05-30 06:30:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 27 maja 2018 11:35:02 UTC+2 użytkownik Nazwa napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Już nie Bolek?

wałęsanie się, czy skryte kurewstwo Boli bardziej?

34. Data: 2018-05-30 06:52:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> oczywiscie, ze prawa postulowane naleza sie niepelnosprawnym.
> jednakze ich matki chca miec te 500 dodatkowych bodajze zlotych na reke,
> i wykorzystac na cokolwiek chca; a ze niekoniecznie na poszkodowanych,
> to tajemnica poliszynela.
>
> oczywiscie, nie bede tu mowil o suknie pazurami rozdrapywanym,
> bo przeciez to historycznie znane metody.

zobaczcie, pisalismy to z soboty na niedziele.
protest ustal w ten sam dzien: i zawsze tak jest,
choc nigdy nie zbadane jest to co sie dzieje, ani na jakich zasadach

jacek

35. Data: 2018-05-30 08:16:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2018 o 23:51, Kviat pisze:

> Super.
> Obdaruj swoim mężem niepełnosprawnych, nie będziesz musiała bzdur
> wypisywać.

Gdyby urodziły mu się niepełnosprawne dzieci, może też ciągle byłby "na
urlopie". Ktoś by musiał.

Ewa

36. Data: 2018-05-30 11:58:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Gdyby urodziły mu się niepełnosprawne dzieci, może też ciągle byłby "na
> urlopie". Ktoś by musiał.

Tak. I wysłałabym go do Ciebie po pieniądze na życie.

--
XL

37. Data: 2018-06-02 12:19:15

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Zrozumieli, że kopanie się z koniem i opresyjnym reżimem zabraniającym
> wyjść nawet na spacer nie ma sensu.

E tam, podaj przykład gdzie podobne protesty są możliwe.
W bundestagu ktoś koczuje w nocy? A może u angola robią se noclegownię?

38. Data: 2018-06-02 13:36:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> E tam, podaj przykład gdzie podobne protesty są możliwe.
> W bundestagu ktoś koczuje w nocy? A może u angola robią se noclegownię?

Nie mówiąc o WIELODNIOWEJ blokadzie ww. organów przez samych posłów czy tam
innych senatorów.
Rozgoniliby tałatajstwo w try miga.

--
XL

39. Data: 2018-06-02 17:09:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-02 o 12:19, b...@g...com pisze:

> E tam, podaj przykład gdzie podobne protesty są możliwe.
> W bundestagu ktoś koczuje w nocy? A może u angola robią se noclegownię?

Może tam ludzie nie muszą tak protestować, bo w normalnych krajach nie
są doprowadzani do takiej desperacji?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

40. Data: 2018-06-02 17:14:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-02 o 13:36, XL pisze:

> Nie mówiąc o WIELODNIOWEJ blokadzie ww. organów przez samych posłów czy tam
> innych senatorów.
> Rozgoniliby tałatajstwo w try miga.

Bredzisz. To są państwa cywilizowane. Najpierw zadaj sobie pytanie,
dlaczego nie ma powodów robienia tam wielodniowych blokad.
Ja wiem, że marzy ci się religiancka republika bananowa z prezesem na
czele. Ale Polacy dawali sobie radę z gorszymi niż wy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pojebani mężczyźni
Bouba czy Kiki?