Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego

11. Data: 2001-09-18 20:37:40

Temat: Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Od: j...@f...onet.pl (J.F.) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Sep 2001 21:33:19 +0200, Radosław Popławski wrote:
>Mon, 17 Sep 2001 14:36:01 +0200, w <9o4rf4$jhp$1@news.tpi.pl>, "APZW"
>
>A te rewelacje skąd?

Czesciowo prawda - aptekarz jest "ostatnim stadium kontroli".
Co do odpowiedzialnosci ... apteka generalnie leki sprzedaje
wiec nie powinno aptekarza dziwic ze lekarz takowy pacjentowi
przepisal, chocby nie wiem jaki bzdurny byl. Dawki lekow sa
dosc podobne ["dwie tabletki dziennie"] wiec wielokrotna
dawka powinna budzic zdziwienie i pacjenta. A z kolei
jak sie lekarz pomyli i niemowlakowi zapisze dawke
dla 100kg chlopa ... nie przypominam sobie zeby w aptece byl
zwyczaj pytania dla kogo te leki. Podobnie nie pyta
sie na co klient cierpii i czy przypadkiem lekarz nie pomylil
lekow diametralnie.

Ale nawet zachowujac ta funkcje kontroli przez farmaceute -
to o ile "sprzedawcy" powinni byc wykwalifikowani,
to kierownik chyba nie musi. A co bedzie jak ktos
odziedziczy apteke - nie bedzie mogl nia kierowac ? :-)

J.

12. Data: 2001-09-19 06:02:31

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik J.F. <j...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bbda88b.12499582@nt...
> [...]
> zwyczaj pytania dla kogo te leki. Podobnie nie pyta
> sie na co klient cierpii i czy przypadkiem lekarz nie pomylil

A po co pytać jeżeli jest to napisane na recepcie????

13. Data: 2001-09-19 08:30:30

Od: "PeJot" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po co pytać jeżeli jest to napisane na recepcie????

Np. Augmentin zawiesina. 2 x dziennie po jednej tabletce lub czopek 100 g
dla niemowlęcia.
Nie mówiąc o charakterze pisma na niektórych receptach.
Widziałem takie, że trzy osoby czytały zupełnie różne leki.
Dopiero pytanie: na co to ma być ??? pomogło domyśleć się o jaki lek chodzi.

pzdr
PJ

Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego
Pytanie
!!! WAZNE !!!
Re: Protest w sprawie nowego prawa farmaceutycznego