Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?

31. Data: 2014-04-25 19:39:23

Temat: Re: Prowizoryczne zatkanie kapania z rurki?
Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <K...@S...pl> napisał w wiadomości
news:534d54aa$0$2241$65785112@news.neostrada.pl...

> Czy istnieje sposób "załatania" tego na jakiś czas,
> tak żeby nie kapało, oczywiście przy częstej kontroli
> czy nie kapie znowu.

Klej do pistoletu na gorąco, z moich doświadczeń do plastiku najlepszy jest
ten czarny. :-)

32. Data: 2014-08-20 23:08:27

Od: "Jackare" <1...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście przed zaklejaniem wyłączę dopływ wody i odczekam aż miejsce
> przecieku wyschnie.
>
> Pozdrawiam
> Krystyna

Więc jeżeli to plastik (jakikolwiec pcv, PP czy inny) to dziewczyno droga
żadnych łatek tylko normalna naprawa- wymiana. W przeciwnym wypadku przy
nocnym wzroście ciśnienia rozwali ci to kolano i będziesz miała w domu
prywatny basem a sąsiedzi pod Tobą lokalne opady deszczu. Plastikowe
elementy nie nadają się do takich napraw.
Jackare

33. Data: 2014-08-21 07:37:19

Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-20 23:08, Jackare pisze:

> [...]
> miała w domu prywatny basem a sąsiedzi pod Tobą lokalne opady deszczu.
> Plastikowe elementy nie nadają się do takich napraw.

Myślisz, że od 4 miesięcy Krystyna cały czas czeka na odpowiedź, co
zrobić z kapiącą rurą?

--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

34. Data: 2017-08-10 18:49:37

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

35. Data: 2017-08-10 22:28:33

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 18:49, s...@g...com pisze:
> [...]

Już zapewne cieknie strumieniem.
Ale może da radę zaszwejcować?

36. Data: 2017-08-10 22:30:00

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-08-10 o 22:28, t-1 pisze:

> Już zapewne cieknie strumieniem.
> Ale może da radę zaszwejcować?

Przepraszam, oczywiście zaszwejsować.

37. Data: 2017-08-10 22:38:36

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

t-1 radzi:

> Przepraszam, oczywiście zaszwejsować.

Jeśli na szoner robiona, to tak. Ale może być krajcowana,
wtedy trzeba zablindować. A w ogóle to najlepiej od razu
dać szprajc na abszperwentyl.

Jarek

--
Dana woda podlegająca ciśnieniu, napotykając na otwór,
czyli szczelinę, wypływa. Praw fizyki pan nie zmienisz

38. Data: 2017-08-11 08:15:53

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najsamprzód ferszlus trzeba roztrajbować.

39. Data: 2017-08-14 00:51:05

Od: majster <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.08.2017 o 18:49, s...@g...com pisze:
> [...]

Może po zapoznaniu się z wcześniejszymi poradami osób tu obecnych
zdecydujesz się na samodzielne rozwiązanie. Jednak ja na Twoim miejscu
bez holajzy raczej bym się nie odważył. Zagrożenie riksztosem jest spore.

Koszt domu - ok 180 m w stanie surowym
IV Mistrzostwa Instalatorów Systemów Alarmowych
Podlewanie ogrodowe GARDENY - po zimie - caly czas wlaczone...
Szyber spalinowy, rura spalinowa łącząca piec z kominem - jaka żywotność?
Jak usunąć wiloć?