Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

Data: 2012-02-07 19:47:50
Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Stalker <t...@i...pl>

W dniu 2012-02-05 22:54, Iwon(K)a pisze:

> no jak ktos przymierza wspolczesny swiat, z technika, komunikacja,
> internetem i co
> tam jeszcze nie bylo tysiace lat temu, i uzywa to jako argumentu- to
> jedyne co mozna zrobic to przezegnac sie i westchnac - matko jedyna.

Przez tysiące lat oznacza także lat temu raptem 30-40 :-)

To dopiero za moich szkolnych lat powoli wprowadzano "przysposobienie do
życia w rodzinie" a to było całkiem niedawno.

> Stalker tak sie zawziales przeciwko edukacji seksualnej, ze piszesz
> androny.

Ja nie jestem przeciwko edukacji seksualnej, tylko przeciwko edukacji
seksualnej takiej jaką ty propagujesz (w skrócie "antykoncepcja i
aborcja")...

> Moze jakos sie zapoznaj jak sie na swiecie od tysiecy lat zajmowano
> dziecmi,
> jak je wykorzystywano do pracy, jak im sie zylo, a potem tutaj zaczynaj
> porownywac
> "swiadome rodzicielstwo" , ktore wlasnie edukacja ma zapewnic.

I tu właśnie leży pies pogrzebany. Ty nie jesteś w stanie zrozumieć, że
to właśnie promowana przez ciebie edukacja może być przyczyną kłopotów,
którym podobno ma zapobiegać.

Ty mi tu tekstami z internetu wyjeżdżasz jak to w Polsce mało tej
edukacji, tymczasem mamy świetny przykład, który wywołał totalną
konsternację zwolenników "edukacji seksualnej". Wystarczy poszukać w
internecie wyników akcji uświadamiającej w Wielkiej Brytanii (a akcja ta
odbiła się głośnym echem na całym świecie).

Wprowadzono obowiązkowe lekcje w szkołach, po czym okazało się, że
liczba wszelkiego rodzaju niechcianych konsekwencji... wzrosła.

I biedzą się teraz "postępowcy": No jakże to tak - edukacja była, a
niechcianych ciąż więcej? Kurde, wniosek może być tylko jeden: potrzeba
jeszcze więcej edukacji! A akcja najnormalniej w świecie nie mogła się
udać, bo pomylono skutek z przyczyną...

Nawet w twoich Stanach edukacja nie jest jeśli dobrze pamiętam
obowiązkowa, a jej wprowadzaniu (bądź usuwaniu) w poszczególnych stanach
czy miastach towarzyszą gorące spory.
(A najlepsze jest to że ciężko jest znaleźć rzetelne informacje, bo
opracowania wzajemnie się wykluczają)

> Jak kiedys napisalam, jestes bardzo podobny do Ixelki. W sposobie myslenia
> tez.

Też mi nowość :-)

I to rozumiem ma być dowód na nieprawdziwość moich tez? Bo podobnie
myśli w tym temacie Ikselka? Ciekawy sposób na dyskredytację czyjegoś
zdania...

BTW: XL tyle razy ci powtarzałem, że jesteś najlepszą antyreklamą
własnych poglądów :-)

> Ja nie wiem, Ty tez, co sie stalo z mala Madzia. Gdybys troche ochlonal,
> to zauwazylbys
> ze argumentacja dotyczyla tesktu o gowniastwie, ktore nie powinno bylo
> miec dzieci.
> Wszystkiego nie przewidzisz. Ale mozna zapobiec. Wszystkiego edukacja
> seksulana nie
> zapewni, nikt tego nie twierdzi- procz jak widze ciebie_ dobrego
> rodzicielstwa. Ale moze zapobiec zlemu rodzicielstwu.

Wcale tak być nie musi, a wręcz może przynieść skutek odwrotny od
zamierzonego...

> A tak na powaznie, to czemu tak walczysz z edukacja seksulana??

Nie z edukacją jako taką, tylko z edukacją jaką ty proponujesz...

Stalker, a dlaczego napiszę w poście komentującym dyrdymały jakiegoś
profesora z linka, który podrzuciłaś