Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

371. Data: 2012-02-06 13:55:36

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zażółcony" <r...@c...pl> wrote in message
news:jgoc2t$eka$1@news.icm.edu.pl...

> Różnie sobie radzili. Były kultury, w których transwestytom
> i homoseksualistom nadawano specjalne role społeczne. Były takie,
> w których homoseksualizm chłopców był pożądany. Były i takie,
> gdzie odmieńca puszczano z dymem. Jaką my chcemy kształtować
> kulturę podejścia do seksualności ?

byly takie gdzie niechciane dzieci wrzucano do Tybru. Albo pozostawiano w
szpitalach,
kosciolach. No radzono sobie. Doskonale, tym bardziej ze "dzieci jako
przyszlosc narodu" to
niedawno zostaly mianowane.

i.

372. Data: 2012-02-06 13:59:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Poprzednio zmieniłeś sens mojej wypowiedzi- to manipulacja. Może drobna-
> ale zawszeć...Teraz nie odnosisz się do tego, co napisałem- manipulujesz
> dalej.

Odnosze sie do tego, ze rzniesz glupa jak zawsze.

EOT

373. Data: 2012-02-06 13:59:32

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> pewnie, ze sie zdarza.

> nie kazda. Nawet nie wiem jak Ci to wyszlo.

Ogólnie z dyskusji. :-)

Sylwia

374. Data: 2012-02-06 14:04:29

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ogólnie z dyskusji. :-)

jaaacie, ale ludzie potrafia wymyslic ;)
i.

375. Data: 2012-02-06 14:10:08

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Szpilka" <s...@s...pl> wrote in message

> jaaacie, ale ludzie potrafia wymyslic ;)

Nie wymyślić tylko wywnioskować z dyskusji. Gdzie wrzucono do jednego wora z
'gówniarstwem' młodych rodziców.

Sylwia

376. Data: 2012-02-06 14:28:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie wymyślić tylko wywnioskować z dyskusji. Gdzie wrzucono do jednego wora
> z 'gówniarstwem' młodych rodziców.

ok. zmieniam wiec. "jaaacie, ale ludzie potrafia wywnioskowac". :)

i.

377. Data: 2012-02-06 14:57:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 14:27:15 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ależ oczywiście, że każde z nas ma na to wpływ! Jednak- w mojej opinii-
> zasięg tej degrengolady w naszej cywuilizacji jest już tak wielki, że bez
> wojny (lub podobnego kataklizmu) odwrócić go nie sposób.

Niestety podzielam tę opinię.
--

XL

378. Data: 2012-02-06 14:58:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 14:28:29 +0100, zażółcony napisał(a):

> A może chcemy kształtować taką, jak mieli indianie ?
>
> Thomas Berger w książce pt.: "Mały wielki człowiek" pisze: "Jeżeli
> Czejen uważa, że życie mężczyzny jest za trudne, to nikt go do niego nie
> zmusza. Może zostać himaneh, czyli półmężczyzną, półkobietą. Tacy są
> przydatni i wszyscy ich lubią. Zostają zielarzami, specjalizując się w
> sporządzaniu napojów miłosnych, są zwykle cenionymi komikami. Noszą
> kobiece stroje i mogą wychodzić za mąż, jeżeli znajdą amatora".

A co z kobietami nie-kobietami?
:-/
--

XL

379. Data: 2012-02-06 15:01:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Feb 2012 14:32:05 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> NASZĄ. Przecież ona jest u nas od dawna: nie afiszuj się, to nikogo nie
> powinno obchodzić, co tam robisz w swoim domu z kolegą.

Koleżankom z koleżankami też nikt nie ma za złe, póki nie pchają się na
afisz...

--

XL

380. Data: 2012-02-06 15:06:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony napisał(a):

> A mo�e chcemy kszta�towa� tak�, jak mieli indianie ?
>
> Thomas Berger w ksi��ce pt.: "Ma�y wielki cz�owiek" pisze: "Je�eli
> Czejen uwa�a, �e �ycie m�czyzny jest za trudne, to nikt go do niego nie
> zmusza. Mo�e zosta� himaneh, czyli p�m�czyzn�, p�kobiet�. Tacy s�
> przydatni i wszyscy ich lubi�. Zostaj� zielarzami, specjalizuj�c si� w
> sporz�dzaniu napoj�w mi�osnych, s� zwykle cenionymi komikami. Nosz�
> kobiece stroje i mog� wychodzi� za m��, je�eli znajd� amatora".

Jeśli kultura grecka jest początkowa i zgodna z naturą, bo oni jeszcze
nie mieli skrzywionego spojrzenia przez kulturę, to powiniśmy wrócić
do homoseksulnej miłości jako zgodności z naturą w dużym obrębie
społeczeństwa i traktować takie związki jako elitarne. Myślisz że
Chiron chce powrotu do naturalnego toku funkcjonowania?;)

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?