Przedstawiam: spadkobiercy Wisi

421. Data: 2012-02-06 20:41:01

Temat: Re: Przedstawiam: spadkobiercy Wisi
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No proszę, jaka jesteś twarda.
> I też matka.
> Aż dziw.

A czemu się dziwisz, że ludzie jej nie wierzą?

--

Paulinka

422. Data: 2012-02-06 20:43:39

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jgp9qi$5nh$9@node2.news.atman.pl...

> Ale społeczeństwo nie linczuje jej za kłamanie, ale za zabójstwo, którego
> jeszcze jej nie udowodniono.

A Ty co?
Rzecznik spoleczenstwa?

423. Data: 2012-02-06 20:44:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 21:09:09 +0100, Paulinka napisał(a):

> Osobiste a jakże, a publiczne? Kiedy angażuje się pracę, wysiłek i
> zainteresowanie, a potem okazuje się, że to nie było nic warte?
> Ludzie będą się odsuwać i źle myśleć, poczują się oszukani.

W tym przypadku tylko ci, co liczyli na sensację.
Ja wierzyłam w niewinność tej kobiety - przypominam. Dałam jej kredyt.
Ponieważ mam dosyć empatii.

--

XL

424. Data: 2012-02-06 20:48:55

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> A Ty co?
> Rzecznik spoleczenstwa?

A jak napisze że społeczeństwo wybrało tego a tego prezydenta to od razu
mnie stawia w pozycji rzecznika?
Ochłoń trochę

Sylwia

425. Data: 2012-02-06 20:49:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 21:38:30 +0100, Paulinka napisał(a):

> Ja nie prowadzę tej sprawy. Mi wystarczy, że napiszesz, ze się pomyliłaś
> i wciągnęłaś mnie w Twoje bagno.

JA się pomyliłam??? - od początku hamowałam tutejsze głośne w gębie panie.
Pisałam o stracie, szoku, strachu...
No szczyty.
--

XL

426. Data: 2012-02-06 20:50:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 21:41:01 +0100, Paulinka napisał(a):

> A czemu się dziwisz, że ludzie jej nie wierzą?

Nie dziwię się. Od zawsze wiem, ze ludzie są głupi i bezduszni.
--

XL

427. Data: 2012-02-06 20:55:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> JA się pomyliłam??? - od początku hamowałam tutejsze głośne w gębie panie.
> Pisałam o stracie, szoku, strachu...
> No szczyty.

Giewont prawie. Na szczęście jeszcze nic nie wiadomo i Twoje refleksje
to coś na zasadzie jasnowidza z Człuchowa.

--

Paulinka

428. Data: 2012-02-06 21:02:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 06 Feb 2012 21:55:46 +0100, Paulinka napisał(a):

> Giewont prawie. Na szczęście jeszcze nic nie wiadomo i Twoje refleksje
> to coś na zasadzie jasnowidza z Człuchowa.

Jak to "na szczęście"???
Już wiem, WY TUTAJ chciałybyście, aby okazało się, że ona zabiła swe
dziecko!
Wy, kobiety, matki!
Bo wtedy mogłybyście poczuć się lepsze i w słusznej racji ją potępiające!
:-O
:-O
:-O

--

XL

429. Data: 2012-02-06 21:11:42

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 21:04, Szpilka pisze:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:jgp9qi$5nh$9@node2.news.atman.pl...

> Ale społeczeństwo nie linczuje jej za kłamanie, ale za zabójstwo,
> którego jeszcze jej nie udowodniono.

A kto ją linczuje? Nie wierzyć to znaczy linczować?

Ewa

430. Data: 2012-02-06 21:13:53

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-06 21:49, Ikselka pisze:

> JA się pomyliłam??? - od początku hamowałam tutejsze głośne w gębie panie.
> Pisałam o stracie, szoku, strachu...
> No szczyty.

Mam wrażenie, że Paulinka o czym innym, a Ty o czym innym. Ale nic to,
gadajcie se w zdrowiu. ;)

Ewa

funfela Wisi promuje mlodziezy odpowiedzialne macierzynstwo :)
Na życzenie Szymborskiej pogrzeb będzie świecki
Szymborska nie żyje.
ORIENTACJA NEKROFILNA I BIOFILNA W KONCEPCJI RADYKALNEGO HUMANIZMU.
ACTA i GMO mają wspólny mianownik?