Przedszkola

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jfm9hk$m3o$1@inews.gazeta.pl...
> "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> To starsze czy młodsze? ;-)

Starsze.
Piotrek znaczy się :-)

> Mój się nie załapał.
> Rokiem i miesiącem owszem, ale jeśli chodzi o dzień, to wszedł już na Węża
> :)

No mój się załapał, z 3 stycznia.

> N.
> Świnia ;-)

:-)

S-Smok

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

> W podstawówce czy wyżej?

Dawno dawno temu, czyli za moich lat szkolnych zarówno w podstawówce, jak i
wyżej.
Możliwe, że wyjątkowego farta miałam...

Qra

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 23:54, Paulinka pisze:

> Nie zapominajmy jednak, że ci ludzie w czasie kiedy inni czytali
> Prousta, zapieprzali na treningach, wyjeżdżali na obozy, zgrupowania
> etc. Wyczynowy sport to ciężka praca, wymagająca dużej samodyscypliny
> i naprawdę trzeba mieć dobrze poukładane w głowie, żeby osiągać
> najlepsze wyniki.

Howgh! Tak właśnie. Może nie mają wiedzy encyklopedycznej, ale zazwyczaj
mają wielkie charaktery (oczywiście ci, którzy osiągają wyniki). I
zwykle mają świadomość ludzkiego organizmu i psychiki.

> A że niektórzy sportowcy są niezbyt gramotni, cóż... mnie do rozpaczy
> doprowadzają wypowiedzi Sylwii Gruchały.

Sylwia Gruchała nie miała lekkiego życia niemal od urodzenia. Ja tam ją
podziwiam. Fakt, też mnie denerwowało kiedyś, jak jej słuchałam, bo
wypowiadała się jak naiwna dziewczynka, ale przeczytałam z nią dłuuugi
wywiad w "WO" i odtąd mam dla niej duży szacunek.

Ewa

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2012 12:32:46 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia dzisiejszego niebożę Szpilka wylazło do ludzi i marudzi:

> Jak wróciła była do domu.

O normalnych domach nie piszę, bo tam z racji piastowania funkcji
pedagogicznej się nie chodziło - tam było normalnie, cóż tu pisać.
Normalnością nie trzeba się zajmować, normalność po prostu jest, pisałam -
jak dach na domu. I póki się nie zepsuje, nie jest przedmiotem sprawy.

--
XL

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Jan 2012 13:57:02 +0100, Szpilka napisał(a):

> Użytkownik "Nixe" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Nie żmija?
3-)
--
XL

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie żmija?
> 3-)

Phi. Żmije to ja na śniadanie.

Sylwia

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-24 15:51, niebożę XL wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> Normalnością nie trzeba się zajmować, normalność po prostu jest, pisałam -
> jak dach na domu. I póki się nie zepsuje, nie jest przedmiotem sprawy.

Widać ochnaście lat temu inaczej definiowano normalność w Kieleckiem. Bo
wychowawczyni Starej miała obowiązek odwiedzić dom _każdego_
ucznia-wychowanka.

Qra

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-24 17:47, Qrczak pisze:

> Widać ochnaście lat temu inaczej definiowano normalność w Kieleckiem. Bo
> wychowawczyni Starej miała obowiązek odwiedzić dom _każdego_
> ucznia-wychowanka.

A z czego ten obowiązek wynikał?

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-24 17:53, niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> A z czego ten obowiązek wynikał?

Niestety już nie pamiętam, a nie mam możności zaglądnięcia obecnie w
regulaminy czy zalecenia metodyków nauczania. Jednakoż wydaje mię się,
że nie z powodu jakiegoś niezdrowego zainteresowania. Albo, żeby dzieci
zabrać, aby owe do Szwecji wysłać.

Qra

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-24 03:41, Iwon(K)a pisze:
> "medea" <x...@p...fm> wrote in message

> bo??

Chyba że miałaś na myśli o surogatki...
Bo ja nie urodziłam dziecka zawodowo, ale prywatnie i należy ono do
mojego jak najbardziej prywatnego życia.

Ewa

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek