Przedszkola

Temat: Re: Przedszkola
Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-25 20:29, *medea* napisał(a):

> Ja to nazywam życiem towarzyskim.

Ała :D

Swoją drogą: dlaczego z dziećmi się nie da? Mi się jakoś udawało. Fakt,
że łatwo nie było, ale to nie mission impossible. Poza tym są np.
specjalne seanse, gdzie chodzi się z dziećmi. Inna sprawa, że od czasu,
jak nam rodzina urosła jakoś wolę w domu siedzieć. I wcale nie uważam,
żeby moje życie "prywatne" (czytak towarzyskie) było na psim poziomie.
Mi starcza.

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-25 21:33, *Szpilka* napisał(a):

> Przedszkole państwowe czy prywatne?
> Bo u nas w państwowym logopeda, psycholog - za free.

"Za darmo", to tak bardziej przysłowiowo. Zapłaciłaś więcej, niż za to
płatne. Tyle, że ci, co płacą ekstra, po prostu płacą dwa razy. Więc
mają drożej.

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> Ja to nazywam życiem towarzyskim.

tyle tylko, ze tu sie zawiera nie tylko zycie towarzyskie- niekoniecznie
musza byc towarzysze.
;)
i.

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:jfpsqe$ags$2@mx1.internetia.pl...

> "Za darmo", to tak bardziej przysłowiowo. Zapłaciłaś więcej, niż za to
> płatne.

Gdzie zapłaciłam?
Opłaty w przedszkolu państwowym to opłaty za żywienie i za godziny. Im mniej
godzin dziecko chodzi tym mniej płacę. Nie ma już opłaty stałej jak do
zeszłego roku. A czy dziecko chodzi do logopedy w przedszkolu czy nie -
opłata wynosi tyle samo. Tak samo z psychologiem. Jak dziecko potrzebuje
opieki psychologa to ją ma - bez dodatkowych opłat.

> Tyle, że ci, co płacą ekstra, po prostu płacą dwa razy. Więc mają drożej.

W prywatnym płacą za przedskzole, a jak dziecko chodzi do logopedy to płacą
za każde spotkanie.

Sylwia

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
> wiadomości news:jfpsqe$ags$2@mx1.internetia.pl...

> Gdzie zapłaciłam?

Oj, Szpilka... W podatkach zapłaciłaś. Tylko Ci urzedasy wmawiają, że Ci
fundują tego logopedę czy psychologa.

> W prywatnym płacą za przedskzole, a jak dziecko chodzi do logopedy to
> płacą za każde spotkanie.

Dlatego płacą dwa razy.

J.

www.kontestacja.com

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-25 22:31, Madoniowie pisze:

> Swoją drogą: dlaczego z dziećmi się nie da? Mi się jakoś udawało.

Nie do mnie to pytanie.

> [...]
> czasu, jak nam rodzina urosła jakoś wolę w domu siedzieć. I wcale nie
> uważam, żeby moje życie "prywatne" (czytak towarzyskie) było na psim

Ja też uważam, że się da i mnie też starcza. Ale ja to wychodzę z
założenia, że moje życie prywatne to przede wszystkim moja rodzina, w
tym dziecko.

Ewa

Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-26 22:07, *medea* napisał(a):

> Nie do mnie to pytanie.

Nie do Ciebie. Ogólnie

> Ja też uważam, że się da i mnie też starcza. Ale ja to wychodzę z
> założenia, że moje życie prywatne to przede wszystkim moja rodzina, w
> tym dziecko.

Należymy do dinozaurów.

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

Od: Madoniowie <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu i godzinie 2012-01-26 09:35, *Szpilka* napisał(a):

> Gdzie zapłaciłam?

Wybudowanie przedszkola, zatrudnienie kadry, zapłacenie rachunków za
prąd, czy chociażby opłacenie pensji wymienionych wyżej psychologa i
logopedy... Chyba nie myślisz, że to wszystko jest "za free"? To, co
płacisz bezpośrednio, to tylko ułamek kosztów. Niewielki procent. Resztę
"dostajesz od państwa", które najpierw ci te pieniądze zabiera w
podatkach. Po drodze spory procent przejada biurokracja. Dlatego jest
jeszcze drożej.

> [...]
> nie - opłata wynosi tyle samo. Tak samo z psychologiem. Jak dziecko
> potrzebuje opieki psychologa to ją ma - bez dodatkowych opłat.

Bez dodatkowych opłat _bezpośrednich_

> W prywatnym płacą za przedskzole, a jak dziecko chodzi do logopedy to
> płacą za każde spotkanie.

W prywatnym płacą za swoje przedszkole, swojego logopedę, twoje
przedszkole i twojego logopedę.

--
Pozdrawiam, Przemek
http://dag-pol.republika.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-22 21:22, XL pisze:

> Widocznie nie wiedziały, że decyzja o dziecku to nie jest wybór cienia do
> powiek...

Dziękuję Ci bardzo. Miło jest mieć świadomość że się nieodpowiedzialnie
urodziło dziecko.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl
http://chmielowce.pl

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Jan 2012 09:45:10 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> Dziękuję Ci bardzo. Miło jest mieć świadomość że się nieodpowiedzialnie
> urodziło dziecko.

A czy ja Ci każę zaliczać się do tych KILKU (nie moich zresztą)?

PS. czytaj uważnie
--
XL

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek