Przedszkola

951. Data: 2012-01-23 09:41:59

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Kowalczyk Ci też czymś zaszkodziła? Czy może sportowcy, to idioci ta
> wogle?

Wszyscy nie, ale nie da się ukryć, że czasem jak człowiek tak posłucha
jednego z drugim, to się trochę żenująco robi. Wyjątkiem są dla mnie
Kusznierewicz, Hołowczyc i Włoszczowska.

N.

952. Data: 2012-01-23 09:45:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 03:29, XL pisze:
> ...a ja mam prawo do dociekania, co jest prawdą i w co mam wierzyć:

A innych osądzać w tej kwestii też masz prawo?

Ewa

953. Data: 2012-01-23 09:48:23

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ale, jak pamiętam, to wyniki szczególnie wyśrubowane nie były. Na tróję to
> trzeba by było chyba tyłem i na czworaka biec.

Że co? Moje dziewczę w gim jako pierwszy stopień z WF dostało pałę (sic!),
bo nie zmieściło się w jakimś tam określonym limicie czasowym w biegu na 60
m. Inna sprawa, że pały dostały wszystkie dziewczyny poza dwiema, które
dostały dwóje, bo się już zmieściły. Innych ocen nie było ;-)

N.

954. Data: 2012-01-23 09:49:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> To jedno. A drugie - to o czym pisałam wcześniej. Oceny z przedmiotu
> powinno się traktować jako informację o stopniu przyswojonej wiedzy, a
> nie jako ocenę ogólnych umiejętności czy zdolności.

A czy zasady gry w dajmy na to piłkę ręczną, wymiary boiska i samej piłki,
to jeszcze wiedza czy już zdolności?
Bo ja to jednak wolałam ganiać za piłką, aniżeli uczyć się, z ilu łatek
zeszyta.

Qra

955. Data: 2012-01-23 09:53:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> A jakby tak zrobić szkołę dla czterdziestolatków i np.
> na półrocze oceniać fryzury ...

Też se wymyśliłeś kategorię. Wiadomo, kto wygra. Ikselka. Jak zawsze.

> Redart
> co z WFu, matmy, plastyki piątki/szóstki miał
> a dziś łysieje nierówno

Widzisz, niepotrzebnie się przepracowywałeś.

Qra

956. Data: 2012-01-23 09:54:54

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Byliby tacy, którzy ciągle przegrywają.

Ale oni przegrywaliby tak czy siak - czy robiliby to na ocenę czy na
nagrodę.
Jednak przy braku ocen, nie mieliby miernych z WF na świadectwie, a to
bardziej istotne dla takich dzieciaków :)

N.

957. Data: 2012-01-23 09:54:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> "XL" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zdobytym na muzyce czy plastyce w szkole_podstawowej_?
> Nie dołamuj.

A jak chcesz znaleźć porządnego męża, jak nie umisz na klawikordzie Roty
zagrać czy fresku w świątymi dumania malnąć?

Qra

958. Data: 2012-01-23 09:57:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> biegu na 60 m. Inna sprawa, że pały dostały wszystkie dziewczyny poza
> dwiema, które dostały dwóje, bo się już zmieściły. Innych ocen nie było

Widać nie dostosowali norm do postępującej degeneracji organizmu.
Albo laski bały się, że powiew wiatru sztuczne rzęsy poodkleja.

Qra

959. Data: 2012-01-23 10:02:07

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 10:53, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Też se wymyśliłeś kategorię. Wiadomo, kto wygra. Ikselka. Jak zawsze.

> Widzisz, niepotrzebnie się przepracowywałeś.

... ech ... normalnie aż zatęskniłem ...
... najbardziej chyba za matą i judo w liceum ...
Kurna, trza się zapisać na siłkę albo coś, bo mnie
szlag trafi.
To pomaga na nierówne łysienie ?

960. Data: 2012-01-23 10:03:54

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy zasady gry w dajmy na to piłkę ręczną, wymiary boiska i samej piłki,
> to jeszcze wiedza czy już zdolności?

Dla mnie to wiedza i taką wiedzę można by oceniać w sposób tradycyjny, jeśli
już ktoś naprawdę musi te oceny z WF wystawiać :)

> Bo ja to jednak wolałam ganiać za piłką, aniżeli uczyć się, z ilu łatek
> zeszyta.

Toż dlatego mówię - dać dzieciakom święty spokój z ocenami, a dbać o to, by
ganiały za piłką.

N.

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek