Przedszkola

961. Data: 2012-01-23 10:06:25

Temat: Re: Przedszkola
Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4f1d2e5b$0$1256$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> A jak chcesz znaleźć porządnego męża, jak nie umisz na klawikordzie Roty
> zagrać czy fresku w świątymi dumania malnąć?

Cholera. I szpagatu tyż ni :(
Chyba, że jednorazowo - na śliskiej podłodze w skarpetkach.
Ale to za duże poświęcenie.

N.

962. Data: 2012-01-23 10:06:51

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 11:06, Nixe pisze:

> Cholera. I szpagatu tyż ni :(
> Chyba, że jednorazowo - na śliskiej podłodze w skarpetkach.

Na fresku z wbitym klawikordem.

963. Data: 2012-01-23 10:11:01

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 11:12, Nixe pisze:

> A nienie. Takie to od razu pozałatwiały sobie całoroczne zwolnienia z WF :)

Zwolnienie z powodu złamania rzęsy :)

Ja w liceum miałem pół roku przerwy z WFu z powodu operacji.
To nie było szczęśliwe pół roku.

964. Data: 2012-01-23 10:12:25

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Nixe wylazło do ludzi i marudzi:

> Widać nie dostosowali norm do postępującej degeneracji organizmu.

Pani (nowa w tej szkole) najwyraźniej myślała, że dostała pod opiekę
doświadczoną kadrę siatkarek i pewnie dlatego poczyniła złe założenia przy
ustalaniu limitów czasowych. A to przecież tylko zwykłe dziewcza po
podstawówce, co z tego, że rozrośnięte tu i ówdzie ;-) Pani po pierwszym
opadzie rąk i szczęk limity na szczęście pozmieniała i nawet się czwórki i
piątki pojawiły. Młoda na początku była lekko załamana, bo z kondycją
fizyczną nie ma najmniejszych problemów, a wręcz przeciwnie, ale teraz jest
już ok.

965. Data: 2012-01-23 11:17:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-23 11:02, zażółcony pisze:

> ... ech ... normalnie aż zatęskniłem ...
> ... najbardziej chyba za matą i judo w liceum ...
> Kurna, trza się zapisać na siłkę albo coś, bo mnie
> szlag trafi.
> To pomaga na nierówne łysienie ?

Wyrównałoby się, ale raczej w jakimś wrestlingu kobiet. ;)

Ewa

966. Data: 2012-01-23 12:35:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:01:41 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> to NIC nie zmienia jesli chodzi o PRZEMOC w rodzinie.

Gadał dziad do obrazu, a obraz do niego ni razu.
Ja o gruszce, ta o pietruszce.

--
XL

967. Data: 2012-01-23 12:36:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:02:32 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> absolutnie mnie to nie zaskakuje. Wachlarz interpretacji jest nieskonczony.

Nie w podstawach, pseudokatoliczko.
--
XL

968. Data: 2012-01-23 12:40:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:05:44 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

/encykliki/fides_ratio_0.html

> nie kumasz nic.
>
> http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/jan_pawel_ii
/encykliki/laborem.html

I tutaj jest o tym, ze kobieta powinna pracować zawodowo :->

"Doświadczenie potwierdza, że należy starać się o społeczne
dowartościowanie zadań macierzyńskich, trudu, jaki jest z nimi związany,
troski, miłości i uczucia, których dzieci nieodzownie potrzebują, aby mogły
się rozwijać jako osoby odpowiedzialne, moralnie i religijnie dojrzałe oraz
psychicznie zrównoważone. Przyniesie to chlubę społeczeństwu, jeśli -- nie
ograniczając wolności matki, nie dyskryminując jej psychologicznie lub
praktycznie, nie pogarszając jej sytuacji w zestawieniu z innymi kobietami
-- umożliwi kobiecie-matce oddanie się trosce o wychowanie dzieci,
odpowiednio do zróżnicowanych potrzeb ich wieku. Zaniedbanie tych
obowiązków spowodowane koniecznością podjęcia pracy zarobkowej poza domem
jest niewłaściwe z punktu widzenia dobra społeczeństwa i rodziny, skoro
uniemożliwia lub utrudnia wypełnienie pierwszorzędnych celów posłannictwa
macierzyńskiego11.

W tym kontekście należy w sposób zasadniczy podkreślić, że cały system
pracy trzeba tak organizować i dostosowywać, aby uszanowane były wymogi
osoby i formy jej życia, przede wszystkim życia domowego, z uwzględnieniem
wieku i płci. Faktem jest, że w wielu społeczeństwach kobiety pracują
niemal we wszystkich dziedzinach życia. Winny one jednak mieć możliwość
wykonywania w pełni swoich zadań zgodnie z właściwą im naturą, bez
dyskryminacji i bez pozbawienia możności podjęcia takiego zatrudnienia, do
jakiego są zdolne; nie pomniejszając poszanowania dla ich aspiracji
rodzinnych, jak też i dla ich szczególnego wkładu, jaki wraz z mężczyznami
wnoszą w dobro społeczeństwa. Prawdziwy awans społeczny kobiet wymaga
takiej struktury pracy, aby kobieta nie musiała zań płacić rezygnacją ze
swojej specyficznej odrębności ze szkodą dla rodziny, w której jako matka
posiada rolę niezastąpioną."

> doucz sie i poczytaj encyklike, ktora sama polecasz.

Przeczytałaś?

--
XL

969. Data: 2012-01-23 12:42:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 21:12:18 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> to co napisalam pare postow wyzej. Przeczytaj raz jeszcze. Wciaz w cytacie

Konkrety poproszę:
- CO nam płynęło
- CO mi partia załatwiła
Konkretnie.

--
XL

970. Data: 2012-01-23 12:45:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Jan 2012 05:57:30 +0100, Aicha napisał(a):

> Heh, dwa piękne niebieskie ptaki dyskutują w środku nocy. A inni muszą w
> nocy spać, żeby w dzień być w stanie na chleb zarobić ;)))))

Skoro "inni" mogą tylko w dzień, to zaraz reszta niebieska?
--
XL

no niestety
Pogoda na zabijanie przewodnik katolicki
Psychopaci - kolejny krok w ewolucji?
Re: Kawalek
Kawalek