Re: Przedszkole - wkurzyłam si

From: "Agnieszka" <a...@z...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Przedszkole - wkurzyłam si
Date: Fri, 16 Nov 2007 13:25:22 +0100

Użytkownik "Carol" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
news:fhk1d4$lpa$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> W kurtkach (mokrych czy suchych) i tak przecież nie siedzą, w rękawiczkach
> i ciepłych spodniach też, więc nie rozumiem czemu miałyby latać rozebrane.

Bo ponieważ sama widziałam, że dzieci bawiące się na ubłoconym podwórku
przedszkolnym, po powrocie mają brudne i mokre spodnie (jakie ciepłe
spodnie? jesienią spodnie narciarskie mają nosić czy jak?), rajstopy,
bluzkę, podkoszulkę i majtki. Oraz oczywiście czapki, rękawiczki, kurtki i
buty wewnątrz i na zewnątrz.
Nie pytaj mnie, jak dziecko potrafi sobie na podwórku wysmarować błotem
majtki, ale potrafi. Nie moje co prawda, ale widziałam. I to właśnie
dlatego, że matka jedno przypilnuje (czasem), a pani trzydziestki już nie...

Agnieszka