Re: Przedszkole - wkurzyłam się

From: "Carol" <c...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Przedszkole - wkurzyłam się
Date: Fri, 16 Nov 2007 13:16:21 +0100

Użytkownik "Szpilka" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
news:fhjrhk$g0f$1@node1.news.atman.pl...

> To wszystko można zrobić na spacerze, bez brudnych i mokrych zabawek
> podwórkowych.

Jak się idzie na spacer z własną dwójką to można. Jak idzie trzydzieścioro,
to raczej w parach i w jednym kierunku, bo jak się rozbiegna każde według
własnego widzimisię, to może być problem ze skompletowaniem czeredy ;)

> Czy jak idziesz z dziećmi na spacer to dajesz im się brudzić na placu
> zabaw? W deszczową brudną pogodę?
Jak idę z dziećmi na plac zabaw to po to, żeby się na nim bawiły. A jak leje
to nie idę.

> A pani w przedszkolu nie upilnuje 20 dzieciaków babrających się w błocie.
No o to właśnie chodzi - więc albo może z nimi nie wyjść wcale, albo kazać
im iść za ręce w rządku na spacer, albo wypuścić na ogrodzony plac zabaw i
pilnować, żeby nie robiły niebezpiecznych akrobacji na huśtawkach i
drabinkach, a nie żeby sobie spodni nie ubrudziły. Ja jestem za tą trzecią
opcją.

> No nie wiem czy tak tudno. Ja nie mam w zapasie 5 kurtek by codziennie mu
> po przedszkolu prać i na drugi dzień dawac koljeną czyściutką.
Ortalionową kurtkę to wystarczy wilgotną husteczką dla niemowląt przetrzeć
na tyłku, czy gdzie tam jest ubłocona i wyprać raz na tydzień. No chyba, że
się właśnie wybieracie na konkurs na najczystsze dziecko w mieście ;)

> I wścieku dostaję jak po założeniu dziecku rano czystej kurtki prosto z
> prania, odbieram go jak świnkę.
Jak ja bym sie miała stresować takimi drobiazgami, dawno bym juz osiwiała,
albo i wyłysiała ze zgryzoty ;)

pozdrówka
Karolina