Re: Przedszkolne romanse

From: "Szpilka" <s...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Przedszkolne romanse
Date: Mon, 3 Nov 2008 22:06:50 +0100

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:genmdt$7s8$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam,
>
> Dziecko mnie dzisiaj zabiło relacją z przedszkola. Otóż trwa otwarta walka
> o względy Mai. Maja wybrała Stasia chociaż wahała się, bo Łukasz też był
> bliski jej sercu. Mój Misiek zdruzgotany, bo stracił przyjaciela do pary.
> Żeby nie było tak strasznie okazało sie, że Ada zaproponowała mu, żeby sie
> w niej zakochał, tylko jest mały szkopuł, Misiek nie lubi Ady...Na koniec
> miłosnych perypetii młody powiedział, że _ostatecznie_ (jego słowa) może
> chodzić z Aurelką, bo ta tez mu złożyła propozycję, tylko na Aurelkę zęby
> [...]

To nie przedszkole tylko same dzieci takie kochliwe :-)

Chociaż mój starszy to chyba dosyć stały w uczuciach jest.
W 1 grupie to nie pamiętam, ale w 2 podobała mu się przez cały rok Karina. W
3 Natalka (bo Karina odeszła). W 4 grupie Natalka poszła do zerówki
szkolnej, ale dołączyła do nich nowa Natalka. I ta nowa Natalka była
miłością przez cały rok.
W tej chwili w szkole na pierwszym miejscu jest Gabrysia. Ale Gabrysia
trenuje karate więc nie można jej za bardzo kochać ;-)

A mój to taki czaruś jest. Idąc w zerówce z Natalką za rękę na wycieczkę tak
jej słodził:
-Natalka, ale ty jesteś piękna. I masz takie piękne włosy, takie żólte i
długie.
A Natalka uśmiechała się z pąsem.
A ja szłam obok i zachowywałam śmiertelną powagę

Za to młodszy też już sobie jedną dziewczynkę upodobał. Mówi o niej
codziennie. I codziennie ten sam tekst: "Ada płacze"

Sylwia :-)