Przepaść - wlod, 2010-03-24

11. Data: 2010-03-26 13:42:37

Temat: Re: Przepaść - wlod, 2010-03-24
Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hoi10s$non$1@news.onet.pl...

> Łatwo manipulować społecznościami grając na niskich pobódkach
> (emocjach ksobnych).

Nie, niełatwo, większości próbujących się nie udaje, a wielu
marnie przy tym kończy.
Ale wszyscy próbujący grają głównie na wysokich pobudkach.

12. Data: 2010-03-26 13:42:48

Temat: Re: Przepa?ć - wlod, 2010-03-24
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alez mówimy m.in. o zakazie aborcji, krzyżach w miejscach publicznych itd.
Czyz to nie dotyczy polityki?

Zamknij sie i spadaj. ;)

--
CB

Użytkownik "Spamer Codzienny heRsk" <WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w
wiadomości news:g3epq5l9m20bp62288luuvbt0t7tngm5un@4ax.com...

mozecie przestac spamowac na pl.soc.polityka ?

13. Data: 2010-03-26 14:12:15

Od: Maciej Woźniak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Źle do tego podchodzisz IMHO.
>
> Pomiędzy tymi dwoma postawami stoi coś, co czasem
> jest jak przepaść, a czasem niekoniecznie aż przepaść,
> a czasem po prostu tego czegoś nie ma wcale.
> To po prostu zależy...

Od tzw. punktu siedzenia.
Z daleka wygląda jak przepaść, ale przekraczając nawet nie
zauważysz.

14. Data: 2010-03-26 14:16:28

Od: Spamer Codzienny he(R)sk <WC15€bigbrednie@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Mar 2010 14:41:22 +0100, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Mnie wychodzi, że twoja "przepaść" to przyzwoitość.
>
> A zatem IMHO za straży takich dwóch postaw stoi Przyzwoitość.
>

> Ciekawe teraz jak to się dzieje, gdy zdarza się iż rezygnujemy
> z przyzwoitości na rzecz utworzenia obligatoryjnego zakazu.
> Wyczuwam w takich działaniach jakieś tchnienie dramatyzmu,
> tudzież szaleństwa wręcz.

przestancie spamowac psp !

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

15. Data: 2010-03-26 14:50:19

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie, nie zgadzam się.
To praktycznie zawsze się w jakiś sposób zauważa.

Pomijam oczywiście wypadki braku przyzwoitości - właściwość
jednostek sfiksowanych oraz wynaturzonych. ;)

--
CB

16. Data: 2010-03-26 16:23:45

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Woźniak" <m...@w...pl>
> "Robakks" <r...@o...eu>
g.googlegroups.com...

> [...]
>>> 2010-03-24

> Nie, niełatwo, większości próbujących się nie udaje, a wielu
> marnie przy tym kończy.
> Ale wszyscy próbujący grają głównie na wysokich pobudkach.

Piszesz o teorii, a praktyka jest banalna - co widać na przykładzie
matematyków teoretyków. Równocześnie są za "A" i równocześnie
są za przymuszeniem do "A". W ten sposób SYSTEM sam siebie
podtrzymuje. :-)
A + 1 = A
ha!
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

17. Data: 2010-04-15 09:36:27

Od: ola <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mar 26, 7:23 pm, "Robakks" <r...@o...pl> wrote:
> [...]
> matematyków teoretyków. Równocześnie są za "A" i równocześnie
> są za przymuszeniem do "A". W ten sposób SYSTEM sam siebie

---------------

A mod (x) A nie zawsze = A

( "w tym szalenstwie jest metoda" W. Sh. )

Ola

18. Data: 2010-04-15 09:52:59

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"ola" <o...@g...com>
j.googlegroups.com...
g.googlegroups.com...

> ---------------
>
> A mod (x) A nie zawsze = A
>
> ( "w tym szalenstwie jest metoda" W. Sh. )
>
> Ola

Chodzi o ten szczególny przypadek 1 z nieskończoności
gdy Achilles osiągnął ostatni punkt swojej drogi
stoi na końcu odcinka
i myśli:
zrobić krok ponad nieskończoność w nieznane, czy nie? :-)
Jeśli zrobi to pozna liczby większe od skończonej nieskończoności.
Mały krok Achillesa, ale wielki krok ludzkości.
To jest w naszych rękach co zrobi Achilles:
czy będzie stał w miescu udając, że idzie
czy zrobi ten krok w przyszłość na Ziemię Nieznaną.
To jest matematyka.polska - Forum jeszcze nieotwarte. :)
Edek

19. Data: 2010-04-15 11:54:47

Od: "matusm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "ola" <o...@g...com>
j.googlegroups.com...
ta.pl...
g.googlegroups.com...

Psy obsiadły Cyklopa
wpatrzonego w Polske
zazstygl jak synkopa
nad lasy smolenskie

Najpierwszy kundelek
czub buta osika
Nie siegnał Ratlerek
na obcas pomyka

Reszta w szczekotach
wyje z uniesienia
"Nie ma,nie ma Cyklopa !!!""""
Krak ,,,,docendi venia

ale Przekroj i Smoka Wawelskiego
tez wygryzly krakowskie psy

ich polityką." --Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -
Pozdrowienia
matusm

20. Data: 2010-04-15 12:38:38

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <r...@o...eu>
> [...]

> czy zrobi ten krok w przyszłość na Ziemię Nieznaną.
> To jest matematyka.polska - Forum jeszcze nieotwarte. :)

Z ostatniej chwili:
Forum "matematyka.polska" już jest na wpół otwarte.
http://matematyka-polska.phorum.pl/viewtopic.php?f=1
&p=1#p1
To takie długie wybudzanie... :)

Kto wie?
"MOMENT PRAWDY" - czy ktoś oglądał w czwartek ten program?
Re: Czy robię coś nie tak?
co sądzicie o gwiazdce?
Afera psychoseksualna