Przepis na Gofry ?

1. Data: 2001-12-27 14:41:37

Temat: Przepis na Gofry ?
Od: "Maciek Glowacki" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie zna ktos moze dobrego przepisu na gofry ?

1. Data: 2001-12-27 15:37:04

Temat: Re: Przepis na Gofry ?
Od: "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie ale takie co by nie robily sie pozniej jak z gumy !
Pozdrawiam Kasia

Użytkownik "Maciek Glowacki" <m...@m...net> napisał w
wiadomości news:a0fbv1$bre$1@news1.mountaincable.net...

1. Data: 2001-12-27 17:28:41

Od: "Ivona Bagnowska" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Gofry piaskowe:
30dkg masla lub margaryny
20dkg cukru
6 jajek
szczypta soli
30dkg mąki
130dkg skrobi ziemniaczanej
łyżeczka proszku do pieczenia
olej do natluszczenia gofrownicy

Masło utcierac dodajac porcjami cukier i jajka. Mąke wymieszac ze skrobią i
proszkiem do pieczenia, wsypać do masy maślanej i dokładnie utrzeć. Piec w
gofrownicy na złotobrązowy kolor, wyłozyć do ostygnięcia na siatce wtedy
beda chrupiące.
Pzdr i smacznego Ivona

1. Data: 2001-12-27 17:36:38

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Orzeł" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> No wlasnie ale takie co by nie robily sie pozniej jak z gumy !
> [...]
jak dacie przepis na racuchy to damy przepis na gofry!

MechaGodzilla

1. Data: 2001-12-27 17:59:47

Od: "Monisiatko" <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>jak dacie przepis na racuchy to damy przepis na gofry!
>

>MechaGodzilla

Oooo,
widze , ze Mechcia w swietnym nastroju:)))))
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

1. Data: 2001-12-27 23:10:50

Od: "Maciek Glowacki" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kuchnia.3miasto.pl
Znalazlem przepisy !!!

1. Data: 2001-12-28 12:05:54

Od: "anda" <a...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> jak dacie przepis na racuchy to damy przepis na gofry!
>

> MechaGodzilla

poniewaz jestem ciekawa ciagu dalszego...
(Kasia obiecala zrobic gofry )

przepis na racuchy (drozdzowe):
szklanka maki pszennej
2-5 dag drozdzy
mleko (lub woda w wersji akademik)
1 jajko (w wersji akademik niekonieczne)
cukier (jesli ktos lubi na slodko )

rozrabiamy drozdze z 1/4 szklanki plynu i 2 lyzeczkami maki
lekko wyrosniete wlewamy do reszty maki i zaczynamy mieszac
dodajac jajko i dolewajac plynu, tak zeby w rezultacie ciato bylo jak
bardzo, bardzo gesta smietana (mozna dodac cukru)

ciasto oczywiscie musi wyrosnac
na rozgrzana patelnie (z olejem) kladziemy ciasto lyzka
smazymy na niezbyt duzym ogniu, a ciasto z wierzchu sie zetnie
(a od spodu jeszcze nie przypali) , odwracamy i smazymy z drugiej stony
czynnosc wykonyjemy dopoki mamy ciasto w misce :)

(wersja akademik: w akademiku wyprobowalam, ze bez cukru i jajek racuchy
wyjda, bez maki moze byc trudno - kukurydziana - jedyna maka jaka znalazlam
w pokoju o drugiej nad ranem jakos drozdzom nie podeszla - brak glutenu czy
co:-)

1. Data: 2001-12-29 14:37:18

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciek Glowacki" <m...@m...net> wrote:

>Nie zna ktos moze dobrego przepisu na gofry ?

Przepis z grupy, wypróbowany i na tle innych najrózniejszych wygrwa...

4 jaja , 1kostka margaryny i 1 szklanka cukru, 1 szklanka
mleka, 1 szklanka wody, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, mąki tyle
aby było ciasto płynne, cukier waniliowy.

rozpuszczamy w garnku wysokim margarynę i cukier, dodajemy
zimne mleko i wodę. Następpnie jajka i miksujemy. Na koniec proszek
i mąkę. Smażymy gofry na posmarowanej minimalnie za pierwszym
razem gofrownicy i koniecznie stawiamy gofry oparte (mi tam one
i tak zawsze się ppowyginają ale choć chrupią).

AgataW.

noże kuchenne w W-wie?
Sylwester z 1001 nocy - menu?
Polskie zwyczaje kulinarne