Przepis na dobre wino

1. Data: 2000-09-20 19:02:22

Temat: Przepis na dobre wino
Od: "Siemens" <a...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna przepis na dobre swojskie wion ?
Ja osobiscie robie z dzikiej rozy, nawet mi wychodzi.

Innych nie probowalem robic - "nie rzucam sie z motyka na slonce"

Moze ktos tu ma jakis dobry przepis na jakies wino np. z wisni, czarnej
porzeczki, winogron ..... etc.

Dziekuje za ewentualne odpowiedzi :-)

1. Data: 2000-09-20 22:06:27

Temat: Re: Przepis na dobre wino
Od: "calf" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Innych nie probowalem robic - "nie rzucam sie z motyka na slonce"
>
> Moze ktos tu ma jakis dobry przepis na jakies wino np. z wisni, czarnej
Tylko proszę o odpowiedzi na listę, bo też chętnie się dowiem

calf

1. Data: 2000-09-21 06:21:43

Od: Maciej Barton <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siemens napisał(a):

> [...]
>
> Innych nie probowalem robic - "nie rzucam sie z motyka na slonce"
>
> Moze ktos tu ma jakis dobry przepis na jakies wino np. z wisni, czarnej

W biblioteka jest do dostania ksiazka pt. Wyrob wina domowego czy jakos
tam, ale
jak sie nie nazywa to polecam . Sprobuje pare przepisow wklepac przez
weekend... no jesli Was to nadal interesuje :-)
Pozdrawiam MB

1. Data: 2000-09-21 15:11:55

Od: "slav" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam niezly website w USA:
http://wineserver.ucdavis.edu/winegrape/index.htm
jest tam niezla publikacja do sciagniecia, ma jedna wade jest po
angielsku.

pozdrawiam,

Slav

Przyprawki korzenne
kabaczek
Re: mleko sojowe
Olej pachnacy ziolami
Sposob rozpoznawania falszywego krochmalu :)))