nowa strona o kuchni

1. Data: 2001-01-02 21:17:12

Temat: nowa strona o kuchni
Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do pomocy w tworzeniu nowej strony o kuchni www.kuchnia.phg.pl
dziekuje za pomoc pozdrawiam

1. Data: 2001-01-02 21:40:22

Temat: Re: nowa strona o kuchni
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "busek" <b...@w...pl> napisał...
> Zapraszam do pomocy w tworzeniu nowej strony o kuchni www.kuchnia.phg.pl
> dziekuje za pomoc pozdrawiam

Witam!
Chyba się zezłościłam!!!
Jak tak można!
A może choć ciut własnej inwencji?
Strona jest puuuuuusta.
Jak nie znasz sama żadnego przepisu, to może nie wchodź w ten temat!!!
Jak można napisać new: już są pierwsze przepisy jeśli nie ma nic
A już error 404 to kompromitacja - link zupy!!!
W zupach jest chłodnik i też error 404...
Kompromitacja...
Oburzona
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-01-02 21:43:04

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "busek" <b...@w...pl> napisał...
> Zapraszam do pomocy w tworzeniu nowej strony o kuchni www.kuchnia.phg.pl
> dziekuje za pomoc pozdrawiam

Hmm...
A może to po prostu duchy stworzyły okładkę i mówią że to książka?
Pod tym postem nie ma podpisu!!!
Zbulwersowana

1. Data: 2001-01-02 21:47:36

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

At 10:17 PM 1/2/01 +0100, you wrote:
>Zapraszam do pomocy w tworzeniu nowej strony o kuchni www.kuchnia.phg.pl
>dziekuje za pomoc pozdrawiam

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

to sie wlasnie pojawilo po probie wejscia na strone...
hm, dobra, to ja proponuje, jak w grez zaprzyjaznionego dzieciecia:
Concentrate and try again:-))

Agnieszka
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-01-02 22:04:04

Od: <b...@n...topnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbulwersowana
> --
> Joanna
> http://jduszczynska.republika.pl

Taka uśmiechnięta kobieta i taka zbulwersowana.... moze
chodziło o adres
www.kuchnia.hg.pl ?

--
Pozdrawiam - Ryszard Balawajder
www.makaron.pl - www.makaron.ws - www.makaron.it

1. Data: 2001-01-02 22:04:51

Od: "Joanna Duszczynska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Agnieszka Szalewska-Palasz" <s...@b...nih.gov> napisal...

> [...]
>
> to sie wlasnie pojawilo po probie wejscia na strone...
> hm, dobra, to ja proponuje, jak w grez zaprzyjaznionego dzieciecia:

Hmm... ja chociaz zobaczylam kawalek tekstu...
Strona sie skladala glównie z linków "dodaj przepis".
Bez nazwiska autora! wrrr...

1. Data: 2001-01-02 22:21:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@n...topnet.pl> napisał...

> Taka uśmiechnięta kobieta i taka zbulwersowana.... moze
> chodziło o adres
> www.kuchnia.hg.pl ?

Tam mnie jeszcze wcześniej nie było... Ale ta strona istnieje i nawet
otworzył mi się przepis na jajecznice ze szczypiorkiem... i nawet było tam
cos napisane... Przepraszam za sarkazm...
A swoją drogą skąd pomysł by jajka mieszać z wodą że jajecznica jeszcze
twardnieje po skończeniu ogrzewania?
Ale niezależnie od wszystkiego ta strona istnieje i ma kawałek treści...
A podana wcześniej raczej nie bardzo istnieje! Coś się otwiera - opisałam
wcześniej...
A uśmiech?
Specjalnie dla Ryszarda ;-)))
Pozdrawiam
Joanna

1. Data: 2001-01-02 22:27:59

Od: <b...@n...topnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A podana wcześniej raczej nie bardzo istnieje! Coś się
> [...]
U mnie pojawia sie komunikat 403 zabroniony i wszystko o.k.
wiec nie komentuje czegos czego nie widze.

Jajecznicy nie bede komentowal to to zbyt standardowe.
Za uśmiech dziękuję, przydaje sie zwłaszcza w chwili kiedy
wpuściłem się w tłumaczenie dosyć trudnych kolejnych
przepisów ktore musze skonczyć do rana...

Pozdrawiam

Ryszard Balawajder

1. Data: 2001-01-02 22:52:47

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie i na początku bardzo przepraszam za kłopoty niestety mam
problemy z serwerem i nie wszystko jest tak jak miało być obiecuje gorąco że
do końca tygodnia będzie lepiej na pewno ucze sie dopiero html i nie zawsze
wszystko wychodzi mi tak jak to sobie zaplanowałem
a co do znajomości gastronomi to nie chwalac sie zajmuje sie tym zawodowo
razem ze szkolą srednią 10 lat bez przerwy przepisy są w trakcie
wprowadzanie i nie była moją intencją aby wszystkie przepisy pochodziły od
was ale by tylko stanowiły uzupełnienie tego co ja napisze pragne też
nadmienić że ta strona nie jest stroną komercyjną jeszcze raz gorąco
przepraszam i obiecuje poprawę

z poważaniem piotr buski
Użytkownik Joanna Duszczynska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:92tj5m$14m$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-01-03 08:41:49

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> was ale by tylko stanowiły uzupełnienie tego co ja napisze pragne też
> nadmienić że ta strona nie jest stroną komercyjną jeszcze raz gorąco

buski

Przeprosiny, jak najbardziej, przyjęte!!!
A stronka www.kuchnia.phg.pl dzisiaj działa i nawet jest już jeden
przepis... Ciekawe, jak szybko będzie rosła? Przepis jest podany z liczbą
kalorii na porcję... ;-)))
Joanna tym razem usatysfakcjonowana rzeczy biegiem... ;-))))
--
http://jduszczynska.republika.pl

Tort biszkoptowy Stefanka
Tortille - jak zrobic?