[ogłoszenie] środki ekologiczne sprzedam

1. Data: 2001-09-13 18:44:41

Temat: [ogłoszenie] środki ekologiczne sprzedam
Od: "BERNI" <b...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam.
1. SUPER-SZAMBEX środek do utylizacji szamb przydomowych. Cena 42 zł
2. BIO-CLEAN środek do utylizacji ubikacji podwórkowych i campingowych, oraz
likwidacji zapachów z pomieszczeń zamkniętych poprzez oprysk. Cemna 20zł.
oraz środki do likwidacji mrówek faraona, prusaków rybików, szczurów,itp.
Środki posiadają atest PZH
Informacja także telefoniczna : tel.0600883263

1. Data: 2001-09-13 23:46:01

Temat: Re: [ogłoszenie] środki ekologiczne sprzedam
Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

rrr
Użytkownik BERNI <b...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9nqujp$fjv$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-09-13 23:49:45

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trrr

1. Data: 2001-09-13 23:50:25

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tttt

1. Data: 2001-09-13 23:52:28

Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ttrrtt

1. Data: 2001-09-17 20:23:04

Temat: Re:Przepraszam - zmieniałem konto i mi sie cos po....
Od: "MarekWoj" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oraz
20zł.

A te srodki, to na pewno wypróbuję - to Wam powiem, co są warte.

Pozdrawiam serdecznie

MW

oplata notarialna etc...
Cieknacy kran z mieszaczem!
Osprzet elektryczny - jaka firma
Instalacja centralnego ogrzewania
czyszczenie resztek kleju z paneli - problem