Re: Przeskok myśli

Data: 2002-06-27 09:31:32
Temat: Re: Przeskok myśli
Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl>

w poprzednim art. <afed34$139$1@news.onet.pl>,
szanowny kol. Lelepeta pisze, ze:

> Czy w chwilach wątpliwości, (ja to nazywam "negatywnym przeskokiem myśli")
> powinniśmy dzielić się nimi z partnerem?

Ja uwazam.. choc drze na mysl o ym.. ze tak.
Lepeij zeby obie strony wiedziały, co jest przyczyna negatywnych odczuc,
zachowan, niz gubiły sie w domysłach.

Inna sprawa ze dogadanie sie, zrozumienie w takich sytuacjach to
cholernie trudna sprawa i zwykle (u mnei) konczy sie fiaskiem

> Problem w tym, że czasami nie znamy przyczyny (może chodzić nie o problem
> relacji z partnerem, ale o nasze problemy z samym sobą). Może to popsuć
> klimat

siur, to psuje klimat, ale partnerstwo to nie plaza w tropiku
(na szczescie)

> Czy może lepiej poczekać, aż te dołki miną i wróci dobra kondycja
> psychiczna?

to po co mamy partnerów?
problem polega wg mnei na umiejetnosci poruszania trudnych tematów,
umiejetnosci raagowania na nie..itd..

a poza tym unikanie jeszcze nieczego nie rozwiazało, no chyba ze to
rzeczywiscie jakies chwilowe bzdurki, którymi w ogole nie warto zawracac
nawet sobie głowy, a co dopiero innym.

Marsel