Re: Przetacznik patagoński

Data: 2004-03-10 13:26:10
Temat: Re: Przetacznik patagoński
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

news:c2n27v$fmo$1@korweta.task.gda.pl...

> Tych potknięc tłumacza jest tam więcej.

> I wściekłośc mnie bierze, że w co drugim odcinku pojawia się bodziszek.
> Po prostu bodziszek:-) Mógłby się lektor wysilić i powtórzyć łacińską
> nazwę, a on jeszcze zagłusza.

Np. G.macrorhizum 'Variegatum'?;-)

Ale z tego, co pamiętam, to wielokrotnie była nazwa o G.psilostemon, a ja za
każdym razem podskakiwałam z dziką satysfakcją, że tego nie muszę sadzić, bo
wymarza:-))))

Zauważyłam, że w obecnie puszczanym serialu konsultantem jest dyrektor
Ogrodu Botanicznego z Warszawy - ale nie jest to serial tak ciekawy i tak
pełen interesujących gatunków i odmian, jak poprzedni:-(

Pozdrawiam, Basia.

---