Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi. Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

From: "adso" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Date: Wed, 12 Jun 2002 15:56:39 +0200

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Nie. Ale nie jestem tez przekonany, ze demokracja to super ustroj (w koncu
> nie zawsze to wiekszosc ma racje - chyba, ze rozpatrzymy to pod katem sily
> a nie slusznosci). Byc moze powinno sie pojawic cos lepszego.

Jakaś 'trzecia droga'?

> Wlasnie na tym chyba polega manipulacja, co nie? Czlowiekowi wydaje sie,
> ze to jest jego wlasna decyzja a tak naprawde to decyzja kogos innego.

No nie zupełnie, bo ostatecznie możesz czyjąś, nawet bardzo silną, sugestię
odrzucić, nie musisz jej przyjmować. A skoro ją przyjmujesz, to jest to
wyłącznie Twoja decyzja.

> To zalezy jakich i jak glebokich :)

Weźmy skrajne - cierpienie i miłość.

> A tego to juz nie znam ;)

Zdaje się, że Kochanowskiego, ale głowy sobie nie dam uciąć. Byćmoże Horacy.
Nie pamiętam.

> Dlaczego? Jak to mowia gdy sie lubi piwo nie trzeba od razu kupowac calego
> browaru.

Ale prowadzenie browaru z pewnością przyspraża więcej przeżyć niż samo picie
piwa :)

> IMHO nie zawsze. Czasem pozostaje sie wlasnie z powodu tchorzostwa (nie
> ustapie jakiemus osilkowi z drogi, bo koledzy sie beda smiac). Bywa, ze
> ucieczka to jedyne rozsadne wyjscie.

Skojarzył mi się także Mikołajczyk z jego ucieczką z Polski... ale biorąc
pod uwagę odwagę z pola bitwy... to ucieczka jest najgorszym przestępstwem.

> A dziekuje :) BTW skad wiesz jak mam na imie? ;)

He he he!! :)) ehm... no... bo ja mam zdolności jasnowidzenia :)))

> Wrazliwa i rozsadna ;)

Właśnie :)

> A to faktycznie niepotrzebne marnotrastwo przestrzeni :)

:)

> A bo widzisz - ja zapobiegliwy jestem. Swiatlo zabralbym ze soba ;)

Wtedy to już nie byłaby ciemna dziura!! ;)

Potrzeba matką wynalazków... :)

Pozdrawiam
Anka