Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi. Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Data: 2002-06-13 09:44:06
Temat: Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Od: "adso" <a...@w...pl>

Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> Zawsze da sie wprowadzic jakies udoskonalenie.

Tak twierdzi także Andrzej Lepper :)

> To sie nazywa odpornosc na manipulacje ;)

W tej kwestii chyba nie dojdziemy do porozumienia :)

> Uwaga! Bede sie czepiac ;) Czy one sa skrajne? W milosci zawiera sie
> rowniez cierpienie IMHO. Jesli chcesz skrajne to szczescie - cierpienie,
> milosc - nienawisc. Zreszta bez roznicy, gdyz wszystkie te uczucia
> skladaja sie na mnie, a wiec nie sa mi obce.

Stoicy przecież odrzucają takie głębokie przeżycia, nie narażają się na nie.

> Na pewno korzysci wiecej, ale czy przezyc? :)

Tak, przeżyć. Zdobywa więcej doświadczeń prowadząc prowarnię niż gdyby miał
pić samotnie piwo :) Chcę powiedzieć, że im więcej takich doświadczeń się
zdobędzie, tym życie ciekawsze. Dlatego ja wolałabym mieć browar niż tylko
pić piwo :)

> Znowu - czarne lub biale.

Za dużo naczytałam się w 'młodości' Trylogii ;))

> o wyobraz sobie, ze bylo zle rozpoznanie i cale
> oddzialy nieosloniete wychodza wprost na lufy karabinow wroga. Maja
> uciekac, czy ginac bezsensownie. Wedlug mnie w tym wypadku przestepstwem
> jest pozostac. Gdyby zolnierz uciekl moglby stanac do kolejnej walki i
> wiecej przysluzylby sie wlasnemu krajowi niz dajac sie zastrzelic jak
> kaczka na strzelnicy.

Rozumiem, rozumiem :) Zapisuje pierwsze skojarzenia :)

> To pewnie dzieki Turbosowi ;)

Heh, skoro tak mówisz :)

> Sama w sobie bylaby ciemna. To, czy by sie to zmienilo lub nie zalezne
> byloby tylko i wylacznie od mojej wlasnej woli

Ach, jak to fajnie trzymać los w swoich rękach :)

Pozdrawiam
adso