Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi. Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.

Data: 2002-06-13 11:39:35
Temat: Re: Przyczyna ogolnego zniechecenia coraz wiekszej liczby ludzi.
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

Użytkowniczka "adso" napisala:

> Tak twierdzi także Andrzej Lepper :)

Czy to w czyms przeszkadza? :)

> W tej kwestii chyba nie dojdziemy do porozumienia :)

Najwyrazniej :)

> Stoicy przecież odrzucają takie głębokie przeżycia,
> nie narażają się na nie.

Bo ja i skrajnym stoikiem nie jestem widac ;) Wracajac do piwa - skoro je
lubie i mam ochote sie go napic nie musze od razu wskakiwac do beczki.
Podobnie jest z uczuciami. Nie musze ich calkowicie odrzucac (bo to
skrajnosc). Wystarczy, ze sie w nich nie utopie ;)

> Tak, przeżyć. Zdobywa więcej doświadczeń
> prowadząc prowarnię niż gdyby miał pić samotnie
> piwo :)

OK masz racje :) Chociaz z drugiej strony... Zabiegany szef nie ma czasu
kontemplowac w przeciwienstwie do samotnika siedzacego sobie z piwkiem w
dloni ;)

> Za dużo naczytałam się w 'młodości' Trylogii ;))

To widac ;)

> Ach, jak to fajnie trzymać los w swoich rękach :)

Szkoda, ze niektorzy zapominaja iz to jak wyglada ich zycie zalezy w
glownej mierze wlasnie od nich samych.

pozdrawiam
Greg