Re: Przyczyna zgonu.

From: "Szymon Nowak" <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przyczyna zgonu.
Date: Sat, 27 Nov 2004 21:31:53 +0100
Sender: h...@p...onet.pl@fg30.internetdsl.tpnet.pl

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
news:Pine.BSO.4.58L0.0411272047520.8951@dorota.am.to
run.pl...
> Witam

Lorafen

> [...]
> chorego cierpiacego jest roznica w jakim komforcie
> ten chory umiera. Czy umiera w cierpieniu, czy
> do ostatnich godzin zycia ma zapewnione mozliwie
> wszystkie potrzeby, zlagodzony bol (Tramal),
> zlikwidowany lek (Lorafen). Takie byly intencje
> leczenia
>
> Zatorowosc
> plucna moze wystapic u chorego nowotworowego jednak
> jak rozumiem chora byla zabezpieczona leczeniem
> przeciwzakrzepowym - zreszta zawsze w przypadku
> rozwazenia takiego leczenia decyzja jest trudna,bowiem
> moga wystapic u chorogo z taka choroba takze krwawienia

Wyników histopatologii nie znam. Przerzuty w węzłach chłonnych były... Ale
stan pacjentki po operacji był wręcz niesamowicie dobry, czuła się
wyśmienicie... Nic ją nie bolało. Znacznie się pogorszył po podaniu
pierwszej chemii. Wy wyjściu z kryzysu znów wszystko wróciło do normy. I po
podaniu kolejnej chemioterapii nastąpił zgon...