Re: Przyczyna zgonu.

From: "jasio" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Przyczyna zgonu.
Date: Mon, 29 Nov 2004 18:07:44 +0100

news:8iook70od0cp$.dlg@always.coca.cola...
> On Sat, 27 Nov 2004 21:42:15 +0100, jasio wrote:
>
> [...]
Umierała

> A dlaczego opadły Ci ręce?

> Jest wielce prawdopodobne, że w przypadku o którym piszesz "zaburzenia
> krążenia" była podana jako jedna z nich. I tyle...

Ech... Przepraszam za zamieszanie. Bardzo nieprecyzyjnie się wyraziłam. A
więc doprecyzuję: "zaburzenia krążenia" były podane jako jedyna przyczyna
zgonu. A, w związku z tym, że przyczynę pierwotną stanowił nowotwór,
uważałam, że jakaś wzmianka o tym też powinna się znaleźć. Gdy zapytałam o
to lekarkę, usłyszałam "A po co?. Przecież to i tak życia pani matce nie
przywróci." Na to opadły mi ręce. Myślałam, że do celów choćby
statystycznych lekarze winni wykazywać się większą skrupulatnością. I, żeby
już wszystko było jasne - troska o statystyki medyczne nie była wówczas
głównym tematem moich rozmyślań, ale ta sytuacja wzbudziła mój pewien
niepokój, co do lekarskiej skrupulatności w innych dziedzinach działalności.
Skoro w takim drobiazgu nie było rzetelności...

pozdr
pa
jasio