Re: Przykazanie mi?o?ci.

From: Nemezis <6...@m...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Przykazanie mi?o?ci.
Date: Sun, 15 Nov 2009 02:45:10 -0800 (PST)

Prawusek wrote:
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message
> obowi?zku
>
> Kiepska z ciebie chrze?cijanka... :-)))))))))))))))
> Nie zapominaj o nadstawianiu wszsytkich policzk?w m?owi i innym...

> mi?owanie
> bli?niego.

Ten drugi policzek, to jest próba zrozumienia drugiego człowieka,
próba wejścia w jego rację nawet jak zadaje ból, zrozumienie racji
nawet wroga, to ucina mechanizm walki, nie chodzi o to aby się z
wrogiem zgadzać, ale nie zamykać się automatycznie na niego, gdyż jak
się zamkniemy, to będziemy wojować często nie znając przyczyn jego
postępowania.