Przykry zapach kalafiora

1. Data: 2004-06-10 12:51:42

Temat: Przykry zapach kalafiora
Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się przykry
zapach kalafiora. Jak go uniknąć. Pozdrawiam grupę. Monika

1. Data: 2004-06-10 13:24:48

Temat: Re: Przykry zapach kalafiora
Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się przykry
> zapach kalafiora. Jak go uniknąć. Pozdrawiam grupę. Monika

Jakkolwiek nie wiem, co to pieszkanie, ale proszę nie jeździć na rowerze.
mruczek

1. Data: 2004-06-10 13:42:24

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:
> Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się przykry
> zapach kalafiora. Jak go uniknąć. Pozdrawiam grupę. Monika

Dolej trochę mleka do gotowania.

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

1. Data: 2004-06-10 13:50:42

Od: "mruczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dolej trochę mleka do gotowania.

A co to jest to gotowanie, do którego należy dolać trochę mleka?
mruczek

1. Data: 2004-06-10 14:36:02

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się przykry
> zapach kalafiora. Jak go uniknąć. Pozdrawiam grupę.
Dodaj szczyptę cukru do wody. Tak samo robi się z wodą do gotowania
brokułów. ;)

pozdrawiam
ZG

1. Data: 2004-06-10 14:54:00

Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mruczek wrote:
> Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> A co to jest to gotowanie, do którego należy dolać trochę mleka?
> mruczek

I bądź tu, człowieku, miły...

tapta
GG:4082847
http://skocz.pl/natalka

1. Data: 2004-06-11 08:52:01

Temat: Odp: Przykry zapach kalafiora
Od: "Victoria" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika <m...@b...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ca9lm9$erd$...@n...news.tpi.pl...
> Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się
przykry
> zapach kalafiora. Jak go uniknąć. Pozdrawiam grupę. Monika

Gotowanie kalafiorów:

1. Włóż go do garnka, niech sie tylko saprzy, po czym odlej
wodę, wypłukaj kalafior
2. Znowu nalej ziemnej wody i niech się tylko sparzy

Czynność powtórz 3 razy.

3. Następnie nalej ziemnej wody, dodaj sól, łyżeczkę masła i
kostkę rosołową. Zagotuj i odstaw.

KALAFIOR NA TALERZU PACHNIE !!

Uwaga: Sól dodajemy tylko do ostatecznego gotowania, bo warzywo ją
kumuluje i będzie nie do zjedzenia.

Victoria

1. Data: 2004-06-11 09:27:20

Od: "eM" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@b...pl> zapytala:
> Wczoraj odczas gotowania kalafiora w moim pieszkaniu pojawił się przykry
> zapach kalafiora. Jak go uniknąć.

Od sasiadki, co dwie wojny pamietala i niejedno przezyla, znaczy
kobieta umiala przetrwac kataklizmy i poradzic sobie w kazdej sytuacji, bez
hipermarketow, teleszopow i promocji, dowiedzialam sie, ze podobno mozna
dodac skorke od chleba do wody, w ktorej gotowac ma sie kalafior i
smierdziec w calej kamienicy od tegoz kalafiora nie bedzie, tudziez nikt sie
nie dowie, co jesz na obiad.

A jak wiadomo, "Na to mamy cztery ściany i sufit, aby brudy swoje prać w
domu i aby o nich nikt nie wiedział. Rozwłóczyć je po świecie, to ani
moralne, ani uczciwe." Czyli dobrze, ze okien nie otwierasz i nie wietrzysz
;-)

W sumie rada strasznie prosta :-)

Pozdrawiam
eM z najwyzszej polki w bibliotece

PS. A z Dulskiej to jeszcze lubie: "Czy pani widziała kiedy przed hrabską
kamienicą Pogotowie?"

1. Data: 2004-06-11 10:23:45

Od: "Victoria" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eM <m...@i...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:cabttm$1ar$...@n...onet.pl...

> [...]
> dodac skorke od chleba do wody, w ktorej gotowac ma sie kalafior
> smierdziec w calej kamienicy od tegoz kalafiora nie bedzie,

Moniko !

Mój sposób gotowania kalafiora jest sprawdzony. Nic nie dadzą
ani mleko, ani skórka chleba, bo przykry zapach i tak zostanie.
Woda po kolejnym parzeniu warzywa jest zielona i przykra w
zapachu. I tylko jej odlanie i trzykrotne wyparzenie dają wspniały
efekt. Przekonasz się, że kalafior pachnie i jest bardzo smaczny.

Nie można go tylko gotować, a jedynie w poszczególnych fazach
gotowania doprowadzić do wrzenia i natychmiast wodę wylewać, a
warzywo dodatkowo wypłukać.

Kalafiora nie można go rozgotować.

Victoria

1. Data: 2004-06-11 10:31:10

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mruczek" <m...@o...pl> napisał...

> A co to jest to gotowanie, do którego należy dolać trochę mleka?
> mruczek

dzudzu, znowu ozywasz?

mac

jak upiec swinie?