Przyprawy

1. Data: 2010-09-03 08:50:00

Temat: Przyprawy
Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego jak np. małe zamknięte siteczko, aby można było
zamknąć w nim pieprz, ziele angielskie, liść bobkowy itp. w czasie
gotowania - a potem, czyli po ugotowaniu składniki te wyrzucić?...

2. Data: 2010-09-03 09:04:43

Temat: Re: Przyprawy
Od: "Nuel" <2...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salonowiec" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy istnieje coś takiego jak np. małe zamknięte siteczko, aby można było
> zamknąć w nim pieprz, ziele angielskie, liść bobkowy itp. w czasie
> gotowania - a potem, czyli po ugotowaniu składniki te wyrzucić?...

Mozna uzywac sitek do zaparzania herbaty np.
http://www.czasnaherbate.net/produkt,430,Zaparzacz-s
itko-5-cm
Mysle, ze spokojnie powinno sie nadac to zastosowanian ktoóre wymieniles.

--
Pozdrowka
Nuel

3. Data: 2010-09-03 09:48:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"salonowiec" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy istnieje coś takiego jak np. małe zamknięte siteczko, aby można było
> zamknąć w nim pieprz, ziele angielskie, liść bobkowy itp. w czasie
> gotowania - a potem, czyli po ugotowaniu składniki te wyrzucić?...

Zaparzacz do herbaty. Tylko po co - u mnie pływają do końca - oddają swoją
dobroć a la Makłowicz.

4. Data: 2010-09-03 11:00:41

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-03 10:50, salonowiec pisze:
> [...]
nim pieprz, ziele
> angielskie, liść bobkowy itp. w czasie gotowania - a potem, czyli po ugotowaniu

Ja używam w tym celu lnianego woreczka, tylko krawędzie trzeba obszyć, żeby w
jedzeniu nie znajdować
później nitek

Mąka na chleb
CHODZI ZA MNA...