Przywalić im ich własną bronią

11. Data: 2007-05-20 19:30:16

Temat: Re: Przywalić im ich własną bronią
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> [...]
> chciałoby ograniczyć zakres wypowiadających się w/s aborcji do tych,
> którzy aborcji dokonują, lub potencjalnie mogą dokonywać, zaś odebrać
> mozliwość wpływu na decyzje o niej osobom, które udział w aborcji mają
> co najwyżej pośredni, lub też żadnego. Dlaczegóż więc nie zastosować
> podobnego kryterium na innej ulubionej działce lewactwa, czyli
> homoseksualistach & adopcji przez nich dzieci. Dlaczegóż tutaj
> ignoruje się kwestię zdania samych 'przedmiotów' adopcji w/s bycia
> obiektem 'homoadpocji'?
> To nie jest chyba zbyt skomplikowana myśl?!? ... choć oczywiście

to co (nie)owijasz?

--
The Gnome

12. Data: 2007-05-20 19:31:23

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Miałam na mysli to co Ci zmiażdżył...

takoz i ja

--
The Gnome

13. Data: 2007-05-20 19:39:38

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 20:30, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> to co (nie)owijasz?

No to jednak się czepiasz.

PS. Z czystej ciekawości - to 'gazebo' to od p-słonecznego daszka,
czy od italiańskiego pieśniarza przebrzmiałego w 80 latach ubiegłego
stulecia, co to AFAIR lubił Szopena.

NeG

14. Data: 2007-05-20 19:40:38

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 21:31, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> takoz i ja

Aha, to sorki :) Chcesz mieć zmiażdżony/e :)
(To co On Ci zmiażdżył w takim razie...??)
Niby nie moja sprawa, ale niezła zagadka...

--
A.

15. Data: 2007-05-20 19:42:18

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):

> No to jednak się czepiasz.

opisales wlasne emocje nazywajac to innymi slowy, nie jestem
psychologiem i stad zapytalem o co chodzi

> PS. Z czystej ciekawości - to 'gazebo' to od p-słonecznego daszka,
> czy od italiańskiego pieśniarza przebrzmiałego w 80 latach ubiegłego
> stulecia, co to AFAIR lubił Szopena.

to byloby na jedno, nieprawdaz?

--
The Gnome

16. Data: 2007-05-20 19:48:34

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile napisał(a):

> Aha, to sorki :) Chcesz mieć zmiażdżony/e :)
> (To co On Ci zmiażdżył w takim razie...??)
> Niby nie moja sprawa, ale niezła zagadka...

a to ci :]

--
The Gnome

17. Data: 2007-05-20 19:50:06

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 20:10, gazebo <g...@w...pl> wrote:

> to musialbys miec cos do owiniecia raczej, tutaj jest belkot

W sumie to po pewnym zastanowieniu przyznaję Ci rację. Nie co do tego,
że to bełkot, tylko muszę odszczekać niekonsekwencję lewactwa, bo
pozostaje jak najbardziej konsekwentne: nie ma zamiaru pytać się o
zdanie przedmiotu aborcji w/s jego aborcji, takoż i nie ma zamiaru
pytać się przedmiotu adopcji o zdanie w/s ewentualniej jego
homoadopcji. Mimo mamienia nas hasełkami o równości wszystkich (a
właściwie to nawet chyba wszystkiego, bo i o prawach zwierząt
przebąkuje etc), to jednak pozostaje konsekwentne w sprawie wyłączania
niektórych spośród tych, co do których równość się aplikuje. To
nieprawda, że 'wszyscy sa równi, ale niektórzy równiejsi' - lewactwo
twórczo zmodyfikowało tę myśl na - 'wszyscy sa równi, ale co do
niektórych równość się wogóle nie stosuje'.

NeG

18. Data: 2007-05-20 19:54:55

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> [...]
> twórczo zmodyfikowało tę myśl na - 'wszyscy sa równi, ale co do
> niektórych równość się wogóle nie stosuje'.

kurcze, przepraszam, ale czy ty jestes teraz trzezwy?

--
The Gnome

19. Data: 2007-05-20 20:09:25

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

elGuapo napisał(a):
> lewactwo
> twórczo zmodyfikowało tę myśl na - 'wszyscy sa równi, ale co do
> niektórych równość się wogóle nie stosuje'.

Nikt tego nie modyfikował, bo zawsze była jakaś pseudorówność, którą
można było manipulować...
A czy w komunizmie, na drodze do którego szczęśliwie zrobiliśmy w tył
zwrot, zakładano jakąkolwiek równość? - czyli czy "każdemu według
potrzeb" oznaczać miało równość? Nic bardziej przewrotnego! - nic
bardziej "nierównego", niż potrzeby jednych w oczach drugich, zwłaszcza
gdy ci "drudzy" mają władzę ż.t.p. rozdzielniczą w rączkach :-)
Tyle, że i w demokracji próżno szukać tej czystej, wymarzonej przez
idealistów, wyśpiewanej w hymnach przez poetów - równości... poza
równością w dostępie do marzeń. Ale też nie, bo możnaby powiedzieć
wisielczo - dozwolona aborcja pozbawia niektórych tego dostępu. I znów
powrócić trzeba do tej pierwotnej - przed Bogiem, bo tylko ta jest
niezaprzeczalna, jednak - tylko dla chętnych, tylko dla chętnych. To
jednak nie jest żadne ograniczenie, bo przecież każdy może się zapisać :-)
--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

20. Data: 2007-05-20 20:17:50

Od: elGuapo <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Maj, 20:50, elGuapo <e...@v...pl> wrote:

> [...]
> twórczo zmodyfikowało tę myśl na - 'wszyscy sa równi, ale co do
> niektórych równość się wogóle nie stosuje'.

Jak zwykle nie wyczuliśmy drugiego dna w lewackich sloganach:
'wszystkie dzieci są nasze' ... i możemy sobie z nimi robić co nam się
żywnie podoba, skoro to nasza własność!

Dzieci i płody głosu nie mają!

--
NeG