Psedonimy w sieci

1. Data: 2001-04-25 20:24:39

Temat: Psedonimy w sieci
Od: "RaBBiT" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie jakie macie zdnie na ten temat.
Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?
Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?
Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?

--
[ RaBBiT ]-----------[ www.czas.org ]
[ "marchewki najlepiej smakuja po zmroku" ]

1. Data: 2001-04-25 20:30:35

Temat: Re: Psedonimy w sieci
Od: "Scyzor" <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam sie jakie macie zdnie na ten temat.
> Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?
> Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?
> Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?

Ja swojego nicka nie zamieniłem nigdy... A tak a'propos to trudno mi
powiedzieć czy ma coś wspólnego z moją osobowością... Trzeba by było raczej
zapytać moich znajomych, bo to oni mi takiego nicka wymyślili :)

--
Scyzor

1. Data: 2001-04-25 20:34:11

Od: "papio" <p...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

podstawowy nick to mieszanka imienia i nazwiska, uzwam go od 7lat.....
a nieoficjalny to przypadek tak wiec nie ma nic wspolnego z osobowoscia.

1. Data: 2001-04-25 20:35:18

Od: "Natchniuza" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RaBBiT <r...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9c7bnf$n9l$...@n...tpi.pl...
> Zastanawiam sie jakie macie zdnie na ten temat.
> Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?

IMHO, niekoniecznie. Choc taki zwiazek pewnie sie czesto zdarza.

> Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?

Baaaardzooooo ;-) Baardzzzooooooo!

> Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?

Ja zmienialam pare razy. Najpierw bylam Madzia* (zmienilam, bo zbyt wiele
Madz w sieci). Potem w skutek zafascynowania ksiazka "Spoznieni Kochankowie"
bylam przez jakis czas Mirabelle (rowniez zmienilam ze wzgledu na oklepanie
tego nicka). Od dluzszego czasu moim jedynym nickiem jest Natchniuza. Tak
sie podpisywalam, kiedy zaczelam sie udzielac na grupach dyskusyjnych... i
tak zostalo do dzis. Chyba nie warto zmieniac, bo wiele osob juz mnie
poznalo, jako Natchniuza. Zmiana nicka moglaby troche pomieszac ;-) Poza
tym, nie spotkalam w Necie jeszcze zadnej innej Natchniuzy ;-)))

--
Magda vel Natchniuza
e-mail: n...@p...onet.pl

1. Data: 2001-04-25 21:00:30

Od: "Lorn" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"RaBBiT" <r...@p...com> wrote in message
> Zastanawiam sie jakie macie zdnie na ten temat.
> Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?
> Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?
> Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?

Ja mam dwa. Lorn (odpowiada ci) i Lister. Roznimy sie charakterem,
zainteresowaniami, upodobaniami muzycznymi itp. Lister jest mniej wybuchowy,
mniej odwazny (nie odpowiedzialby na to pytanie, w ogole nie odpowiada),
slucha muzyki powaznej i etnicznej, tworzy grafike i strony www. Ja wole
szybsze kawalki z pulsacyjnym rytmem i niebanalna linia melodyczna, tworze
oprogramowanie, pasjonuja mnie algorytmy.
Nie jest to wlasciwie schizofrenia, bo nie walczymy ze soba, uzupelniamy
sie, ustepujemy sobie miejsca w sytuacjach, w ktorych drugi lepiej by sobie
poradzil.

Szczerze, to rozdwojenie pojawia sie przy kontakcie z internetem. Jak na
razie nie wyszlo (w znacznym stopniu) do swiata zewnetrznego - prawie nikt
nie wie o tych nickach. Taka sobie gra osobowosci.
Cenne spostrzezenie - wplywaja i to bardzo na psychike.

Lorn

1. Data: 2001-04-25 21:09:02

Temat: Odp: Psedonimy w sieci
Od: "robercikus" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-04-25 21:35:06

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?

Zdarza sie, ale to chyba nie jest regula.

> Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?

Ja bardzo.

> Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?

Tak, zmienialem 3 razy. A przywiazalem sie do nich tak bardzo, ze zaluje
tych zmian i z checia bym wrocil do ktoregos, ale to by znowu oznaczalo
zmiane i kto wie czy znowu bym nie zalowal.
Ja zmienialem mniej wiecej raz na rok. Dlaczego? Bo byly zbyt popularne,
albo przestawaly mi sie podobac. spider tez nie jest znowu takim rzadko
spotykanym, ale mimo wszystko tam gdzie przebywam sie nie spotykam z
podobnymi nickami i przestalem sie przejmowac tym, ze ktos mnie ciagle myli
(dziwne, ale teraz mnie rzadko kiedy ktos pomyli z innym spiderem, mimo, ze
ich jest full na sieci, jeszcze wiecej niz duplikatow moich bylych nickow),
dlatego pewnie uzywam spidera juz ponad 1,5 roku i nie zamierzam go zmienic.

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2001-04-25 22:45:34

Od: h...@p...com (elektorn) szukaj wiadomości tego autora

"RaBBiT" <r...@p...com> napisal w <9c7bnf$n9l$1@news.tpi.pl>:

>Zastanawiam sie jakie macie zdnie na ten temat.
>Czy sieciowe "imie" ma cos wspolnego z osobowoscia ?
>Jak bardzo przyzwyczailiscie sie do swoich nickow?
>Czy zmienialiscie je [jezeli tak to dlaczego i jak czesto] ?
Toffik, Landrynek, elektorn (miala byc nazwa mojego serwera ale pomylily mi
sie literki i tak zostalo).
Pierwsze dwa - od tego jaki jestem (podobno) slodki.
Booster (dopalacz) - bardziej meskie - do podrywania... :-)

1. Data: 2001-04-25 23:06:14

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witka!

wydaje mi sie, ze wybranie sobie xsywki czy zmiany jej maja b. duze
odzwierciedlenie co do osobowosci i mozna sie nieco o danej osobie
dowiedziec....jesli chodzi o mnie to juz zmienialem xsywi i to wiele
razy.....i wcale sie sobie nie dziwie...wynika to z tego, ze akurat moje
nastroje zmieniaja sie dosyc czesto.....jak wybieralem sobie xsywki?
zagladalem do slownika angielskiego i szukalem slowa, ktore by mnie po
czesci odzwierciedlalo, pozniej natrafilem na stronke o imionach bogow i ich
charakterystyki i tak powstala moja dzisiejsza xsyka, tyle ze dodalem mr :))
....czasem powstaje od mojego imienia, ale zazwyczaj ja mutuje tak, aby
jednak znazezc w tym wyrazie pierwiastek 'mnie' :)

zdroofka
rsn

1. Data: 2001-04-26 00:11:51

Od: "ArtUr" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grejt, czekalem na taki temat,
bo mi zdaje sie, ze szukanie sobie ksywki to:
ucieczka od rzeczywistosci swojego nazwiska i imienia (a przez to
rzeczywistosci w ogole - w jakims stopniu), mimo to iż moze czasem lepiej
odzwierciedla nasz charakter.

Zdrowko !

- ArtUr

Moze ktos napisze "z drugiej strony muru?"
Przyjaźń poza związkiem
Depresja
eksperymenty
test nastroju