Psychologia a Pis

21. Data: 2016-12-18 14:51:22

Temat: Re: Psychologia a Pis
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 14:49, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Kiedyś mi tę posadkę zapowiadano.

To już nie w tym wcieleniu, zapomnij

22. Data: 2016-12-18 15:05:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:49:22 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Zauważ jak pięknie Rzym się rozwijał za Republiki, jak wzrósł z
> mikroskopijnego kraju, jak powstały tam cywilizowane prawa.
> Aż pierwszy antychryst Juliusz Cezar rozwalił praworządność, po nim na
> tronie byli oszaleli cezarowie jak Kaligula i Neron i przez wieki Rzym
> się rozkładał.

Rzym za republiki był zepsuty. Ostatnim porządnym u jego steru był Sulla.
Cezar to nie był król, to był lewak, wytwór zgnilizny późnej republiki,
gdzie lewacka partia popularów, na której czele stał, rozdawała plebsowi majątki
kosztem skazywanych w kangurzych procesach optymatów. Cezar
był członkiem m.in. sprzysiężenia Katyliny. Przejście z republiki
do pryncypatu to było przejście z oligarchii i ochlokracji do bolszewizmu.
Dopiero Dioklecjan chciał zrobić porządek z tym bajzlem, niestety wśród jego
następców był Konstantyn, któremu pojawiło się na niebie UFO przypominające
krzyż i wszystko rozpierniczył w drebiezgi! Później nawet Julian Wieki tego
nie naprawił i nie wyszedł mu powrót do hellenizmu, tak Rzym był malakiją
przeżarty. To piękne niegdyś miasto etruskie, bastion wyższej azjanickiej
kultury anatolijskiej w Europce - skazane na powolną zagładę i setki lat
gnicia od momentu wygnania ostatniego króla Lucjusza Tarkwiniusza Wspaniałego.

23. Data: 2016-12-18 15:12:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 15:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Rzym za republiki był zepsuty. Ostatnim porządnym u jego steru był Sulla.
> gnicia od momentu wygnania ostatniego króla Lucjusza Tarkwiniusza Wspaniałego.

Widzę piszesz alternatywną historię
Rzym był zepsuty za królów, nie na darmo wygnano króla.
Za Republiki wspaniale się rozwijał. Juliusz Cezar jak na cezara był
dość dobrym cezarem, niestety popsuł cały system. A po nim byli tacy jak
Kaligula czy Commodus
Dioklecjan był fatalnym władcą, umiał tylko prześladować chrześcijan.
Konstantyn naprawił pod względem moralnym imperium.

24. Data: 2016-12-18 15:14:25

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 15:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
> gnicia od momentu wygnania ostatniego króla Lucjusza Tarkwiniusza Wspaniałego.

Nie "wspaniałego" ale Pysznego:
Tarkwiniusz Pyszny był władcą despotycznym. Miał dwóch okrutnych synów,
a jednego z nich podobno szykował na swojego następcę - tym samym
zrywając z tradycją, że kolejnych królów wybierają sami Rzymianie. Jeden
z synów, Sekstus Tarkwiniusz, goszcząc w domu krewniaka Lucjusza
Tarkwiniusza Kollatyna zgwałcił jego żonę Lukrecję. Lukrecja,
powszechnie uważana za cnotliwą, nie mogąc znieść hańby popełniła
samobójstwo - przeszywając swoją pierś sztyletem. Śmierć Lukrecji była
bezpośrednią przyczyną wybuchu powstania pod wodzą Lucjusza Juniusza
Brutusa. Tarkwiniusz Pyszny został wypędzony z Rzymu, a monarchia
obalona - Rzym stał się republiką. Tarkwiniusz chcąc powrócić do Rzymu,
zastał bramy miasta przed sobą zamknięte. Rzymianie, a dokładnie comitia
centuriata wybrało Brutusa i Kollatyna na pierwszych konsulów.

Powinni go skazać a nie wygnać.

25. Data: 2016-12-18 15:51:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 15:14:23 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> zastał bramy miasta przed sobą zamknięte. Rzymianie, a dokładnie comitia
> centuriata wybrało Brutusa i Kollatyna na pierwszych konsulów.

Chcesz mi powiedzieć, że to był taki rzymski Zhou Xin?
Nawet jeśli, to nie usunęli zła. Tarkwiniusz pwnował ich wszystkich aż do
Romulusa Augustulusa - ba, aż do Konstantyna XI, Franciszka II i Mikołaja II, bo nie
mieli Króla! "Nie mamy Króla tylko Cezara" xD

Powinni obrać Króla z nowej dynastii, a wybrali rzecz jakąś pospolitą.
Królowie mają z wyjątkiem tych ostatnich z dynastii - mandat Nieba.
Rzeczy-pospolite nie mają, bo są pospolite i podejmują poważne decyzje
niepoważną metodą pospolitego liczenia łap. (Niektóre co cwańsze bezpióre
dwunogi głosują w tym systemie na dwie górne kończyny i słusznie - motłoch
trzeba pwnować.)'

W prywatnych sprawach Niebo jest bardzo miłosierne, zasię w publicznych... psie
głosy nie idą pod niebiosy.

26. Data: 2016-12-18 15:56:12

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.12.2016 o 15:51, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> trzeba pwnować.)'
>
> W prywatnych sprawach Niebo jest bardzo miłosierne, zasię w publicznych... psie

Wyszło szydło z worka i widać całą twoją pogardę dla zwykłych ludzi.
Ma rację siostra Pawlik że wiara w reinkarnację powoduje wiarę w system
kastowy. Mandat Nieba ;)))

> psie głosy nie idą pod niebiosy.
Widać twoją pogardę

Chcesz powtarzać za Machiavellim?
Chcę iść do piekła, nie do nieba. W piekle będę miał towarzystwo
papieży, królów i książąt, a w niebie są sami żebracy, mnisi, pustelnicy
i apostołowie.

27. Data: 2016-12-18 15:59:50

Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Pierre Fedida, psychoanalityk francuski, pisze, że

Oglądał ty ostatnią ustawkę żydoubeków tefauenoskich?

https://www.facebook.com/NagrodaZlotegoGoebbelsa/vid
eos/595650630640388/

28. Data: 2016-12-18 16:03:13

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 14:50:40 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Monarchia jest aberracją, występuje w społeczeństwach pierwotnych

To jak wytłumaczysz, że w UIruk wprowadził ją na dobre dopiero Gilgamesz,
syn ensi Lugalbandy synowiec Ut-Napisztima, przy sarkaniu ludu? I że przed
Gilgamezem, każde miasto miało dwóch urzędników - ensi (po naszemu wójt)
i lugal (przywódca sił zbrojnych). Z tego drugiego Gilgamesz utworzył pozycję
stałego dziedzicznego monarchy absolutnego.

W czasach nam bliższych filozofowie Voltaire i Rousseau nie promowali
demokracji tylko byli za silną władzą królewską. W czasie rewolucji francuskiej to
się chyba w grobie przewracali, zważywszy potężną w niej rolę wyznawców
znienawidzonego przez nich Starego Testamentu, księgi, która z niechęcią
odnosiła się do władzy królów Izraela, nawet na wielkich Dawidzie i Salomonie
nie zostawiając suchej nitki.

29. Data: 2016-12-18 16:15:01

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 15:56:13 UTC+1 użytkownik pinokio napisał:

> Wyszło szydło z worka i widać całą twoją pogardę dla zwykłych ludzi.
> Ma rację siostra Pawlik że wiara w reinkarnację powoduje wiarę w system
> kastowy. Mandat Nieba ;)))

Nie chcę systemu kastowego, a tylko Króla, który sam by decydował kogo obdarzyć
tytułem szlacheckim. Szlachta dziedziczna to i owszem tradycja, ale tytuły polityczne
i przywileje dla niej to aberracja. Dziedziczna może być tylko
polityczna pozycja Jednego Króla. Inne tytuły jeżeli są w ogóle dopuszczalne,
to co najwyżej w ramach puszenia się godowego i kurtuazji. Wiadomo, że każdy
facet z miasta wolałby w łóżku np. japońską księżniczkę niż polską wieśniaczkę,
gdyby miał wybierać "w ciemno".

Co do związku reinkarnacji z mandatem Nieba... Non sequitur. Wątpi także o tym
Kościół Boży xD Mandat Nieba był w Chinach znany jeszcze zanim wiara
w reinkarnację była powszechna. To pojęcie konfucjańskie, nie buddyjskie.
U chrześcijan było boskie prawo królów, które oznaczało prawie to samo!
Święty Król uzdrawiał skrofuły dotknięciem ręki xD

30. Data: 2016-12-18 16:19:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 16:15:02 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> U chrześcijan było boskie prawo królów, które oznaczało prawie to samo!
> Święty Król uzdrawiał skrofuły dotknięciem ręki xD

PS. Nie gardzę zwykłymi z urodzenia ludźmi, jeżeli się chcą uczyć, zdobywać
wiedzę i dzięki umiejętnościom umysłu awansować w kierunku uczonych i innych
nobles de robe. Wręcz chciałby, żeby było takich jak najwięcej. Potrzeba na
fizoli zanika wraz z robotyzacją. Trzeba więcej uczonych, rzemieślników,
artystów, sportowców czyli ludzi od igrzysk, gdy chleba od tego i tak
nie ubędzie.

Szelmostwa Lisa Witalisa
Uwaga! Żadne cytaty nie zostały zmyślone.
Ukarać Pisowców
Poeta pamięta - "Jest krzyż jest impreza"
Rzepka