Psychologiczna zagadka.

11. Data: 2006-06-12 22:57:13

Temat: Re: Psychologiczna zagadka.
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

aga<j...@c...pl>
news:1150146550.674149.131820@h76g2000cwa.googlegrou
ps.com

> [...]

Może jakieś dokładniejsze opisy?

Paweł
--
"The IDF is the most moral army in the world," the prime minister said. "It
does not and never has made a policy of targeting civilians."

12. Data: 2006-06-13 07:17:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):

> [...]

wracając do głównego pytania: nie staraj się wszystkiego zrozumieć i
wytłuymaczyć. Na szczęście nie ma przepisu, że trzeba wszystko rozumieć.
Lepsze efekty daje IMO odcinanie się od destruktywnych relacji, wyciąganie z
nich wniosków nt. SWOJEGO zachowania i unikanie dawania się wciągać w coś, co
Cię przygniata.
h.

13. Data: 2006-06-13 07:44:03

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2006-06-13 08:05:37

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):

> unku

Bo to, co dostajemy razem z wychowaniem to takze uginanie karku przed
wykorzystujacymi nas ludzmi, dawanie bez upominania sie o swoje (bo
niewypada)...

> 0 cm

szkoda, ze nie 46 ;-))

nie wyrzucasz - ktos sobie wezmie, bedzie w tym chodzil i sie bedzie cieszyl.
W szafie sie marniwalo i Ciebie wkurzalo

spokojnie, daj sobie czas na wyluzowanie, a moze jeszcze tego zachcesz: na
zdrowych zasadach, gdzie bedziesz wiedziala, ze to zwiazek a nie para
kumpli "bez zobowiazan" i bedziesz czula sie kochana. A moze zamieszkasz u
kogos?
A dzis zdecyduj OSTATECZNIE co zrobic z rzeczami i pojdz z kolezankami opić
decyzję

zdrowki
Hania

15. Data: 2006-06-13 09:28:40

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2006-06-13 10:18:20

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aga <j...@c...pl> napisał(a):

> nimi nie >>jestesmy.
> byc

wiem, dlatego tez piszę do Ciebie, bo wydaje mi się, ze mamy podobnie ;-)
Da się to "wyklepać" ;-)

> dzielnosc.

to chyba tez nie tak: nie komunikując swoich potrzeb przyciagamy
wlasnie "smiesznych maczo", gdybys porozmawiala z nim wczesniej - szybciej
przestalabys cierpiec (bo akurat ten to rczej wlasnie taki "maczus"). dybys
posluchala siebie wczesniej - nie cierpialabys czekajac te 3 lata...
Rozmowy bywaja trudne: obawa przed stratą/odejściem nagrodzona jest zyskiem w
postaci trafienia na osobe, która chce gadać, chce wypracowywać kompomisy i
zmienia się, by Tobie było dobrze.

> nas

lepiej nie dawac kredytu zaufania, tylko ufac faktom ;-)

> zy sie >>konfrontacja.

nom, dojrzaly facet nie obrazalby sie, tylko postaral o dostosowanie lub co
najmniej o zrozumienie partnerki. Zwróć uwagę, co powiedział wychodząc z
Twojego domu: "przynajmniej nie możesz mi zarzucić..." - czyli nie jest wazne
dla niego, co czujesz, grunt, ze nie masz na niego haka.

> sznymi macho.
> ie.

moze musi bo ma klapy na oczach. Ty zas nie musisz i mozesz fajnie spedzic
zycie wsrod ciekawszych ludzi, dla ktorych jestes wazna

zdrowki
h.

17. Data: 2006-06-13 10:24:31

Od: "aga" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> [...]
> przestalabys cierpiec (bo akurat ten to rczej wlasnie taki "maczus"). dybys

Pzdr.aga

18. Data: 2006-06-13 11:00:14

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

aga<j...@c...pl>
ps.com

> [...]

Jakie znowu milczenie?
Flyer i Greg to co? Wypirdki mamuta?
Tylko mówią Ci rzeczy mniej wygodne.

Nie wiem, nawet, czy to Ty napisałaś o wymownym milczeniu, a to z powodu
Twojego fantastycznego cytowania.

Paff

19. Data: 2006-06-13 11:19:10

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki <s...@l...po> napisał(a):

> Jakie znowu milczenie?
> Flyer i Greg to co? Wypirdki mamuta?
> Tylko mówią Ci rzeczy mniej wygodne.

a ja mowie wygodne? Posprzatanie we wlasnym zyciu i dojscie do wniosku, ze
sie dawalo byc robionym w Karolka nie jest wygodne, zapewniam Cie ;-)

> Nie wiem, nawet, czy to Ty napisałaś o wymownym milczeniu, a to z powodu
> Twojego fantastycznego cytowania.

oj, posprząta w swoim życiu, to i o cytowaniu i przycinaniu pustych
przestrzeni pomyśli :)

h.

20. Data: 2006-06-13 12:14:37

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

o matko, "aga"... poczytaj albo zwróć uwagę jak się odpisuje na posty,
Twoich odpowiedzi nie da się wyłowić.

pozdrawiam,

Poszukiwany/poszukiwana
Osobowość (l)usera a osobowość geeka