Psychopatyczne zarazki

11. Data: 2015-03-28 19:18:11

Temat: Re: Psychopatyczne zarazki
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Fragi" <s...@o...pl> wrote in message
news:1ml6ociccdsss.1rhw1enganx5m.dlg@40tude.net...

> Czym wg Ciebie jest piekło?

No w dzieciństwie na religii wprasowali mu bajki o piekle do głowy...
I biedak do dziś sprawiedliwości będzie się doszukiwał po śmierci :-)

12. Data: 2015-03-28 19:18:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Kto ma piekło? https://youtu.be/VICNiyllhJc?t=65

13. Data: 2015-03-28 19:37:40

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

>Kto ma piekło? https://youtu.be/VICNiyllhJc?t=65

Yeap: "Fantastic. Young beautiful girls and old fad duds."

14. Data: 2015-03-28 21:07:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zdumiony
Piekło to wymysł psychopatów.
Jaki normalny człowiek będzie czerpał satysfakcje z tego że ktoś cierpi i to na wieki
katusze? Psychopaci mają satysfacje że ktoś cierpi. Twój bóg jest psychopatą, a
raczej kapłani co swoje cechy mu przypisali. Ludzkie poczucie sprawiedliwości kiedyś
wybacza, więc najgorsi kiedyś mają możliwość wyjścia na wolność, kara nie jest na
wieczność bo ludzie mają sumienie, tylko u psychopaty jest możliwe cierpienie na
wieczność, on nie posiada sumienia i tylko psychopata nazwie miłościwym boga który
skazuje na wieczność w cierpieniu. Ludzie którzy nienawidzą innych, chcą sycić się
cierpieniem, dla satysfakcji tworzą obrazy piekła w którym się smaży ich nielubiany
sąsiad, bo inaczej myśli, bo wyznaje inne wartości. Piekło jest w tych ludziach i
raczej nie czekają tylko je organizują tu na ziemi, aby obraz wyobrażony stał się
realnym dla satysfakcji.

15. Data: 2015-03-28 21:11:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

> Yeap: "Fantastic. Young beautiful girls and old fad duds."

Fad czy Fat? Anyway... Każdy widzi to co chce zobaczyć...
Ja tam widziałem tylko dobrze bawiących się, wesołych ludzi :-)

16. Data: 2015-03-28 21:12:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Piekło to wymysł psychopatów.

I to chyba dobre podsumowanie.

17. Data: 2015-03-28 21:37:36

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message

>Fad czy Fat? Anyway... Każdy widzi to co chce zobaczyć...
>Ja tam widziałem tylko dobrze bawiących się, wesołych ludzi :-)

A cudzysłów widziałeś?

18. Data: 2015-03-28 21:56:03

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-03-28 o 21:07, glob pisze:
> [...]
wieki katusze? Psychopaci mają satysfacje że ktoś cierpi. Twój bóg jest psychopatą, a

Owszem, takie piekło jak oznajmiono w Fatimie, że przygotowane zostało
dla tych co się masturbują lub ze swoimi dziewczynami sypiają bez ślubu
to rzeczywiście wymysł psychopaty.
Ale przydało by się piekło właśnie dla psychopatów, czasem fanatycznie
religijnych a mimo to nienawidzących bliźniego.

19. Data: 2015-03-28 22:26:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale przydało by się piekło właśnie dla psychopatów, czasem fanatycznie
> religijnych a mimo to nienawidzących bliźniego.

Nie myśl tak.
Po chrześcijańsku nadstaw drugi policzek, daj się okraść/oszukać.

20. Data: 2015-03-29 00:49:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Ale przydało by się piekło właśnie dla psychopatów, czasem fanatycznie
religijnych a mimo to nienawidzących bliźniego.

Piekło to nie jest kara, kara polega na uzmysłowieniu sobie zła, resocjalizacji, a
jaki ma cel piekło na wieczność to nawet nie jest kara, tylko ciągle ciepienie które
uwielbiają psychopaci, bo tu już nie ma nadzieji na zmianę, więc nawet nie jest karą.

Kasa spływa... odrą 3-]
Nie być lemingiem.
Talent?
Bolszewicy
Rodzice, którzy nie szczepią dzieci, to szaleńcy szkodliwi dla społeczeństwa