Pulsowanie w dolnej powiece ??

1. Data: 2006-02-02 10:26:33

Temat: Pulsowanie w dolnej powiece ??
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj czuje uciazliwe pulsowanie w dolnej powiece
blisko zewnętrznego kacika oka. Czy to przejdzie samo,
czy powinnam pójść do lekarza?? Oprócz tego lekko piecze
mnie to oko.

Agnes

2. Data: 2006-02-02 12:19:16

Temat: Re: Pulsowanie w dolnej powiece ??
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Od wczoraj czuje uciazliwe pulsowanie w dolnej powiece
> blisko zewnętrznego kacika oka. Czy to przejdzie samo,
> czy powinnam pój?ć do lekarza?? Oprócz tego lekko piecze
> mnie to oko.

Powinnas wybrac sie do okulisty.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-02-02 12:42:32

Od: "Kffiatek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Od wczoraj czuje uciazliwe pulsowanie w dolnej powiece
> blisko zewnętrznego kacika oka. Czy to przejdzie samo,
> czy powinnam pójść do lekarza?? Oprócz tego lekko piecze
> mnie to oko.

A sesji nie masz? nie pijesz dużo kawy? może to brak Mg i przemęczenie?

pozdro

4. Data: 2006-02-02 13:09:21

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisał(a):
> Od wczoraj czuje uciazliwe pulsowanie w dolnej powiece
> blisko zewnętrznego kacika oka. Czy to przejdzie samo,
> czy powinnam pój?ć do lekarza?? Oprócz tego lekko piecze
> mnie to oko.

mi sie tak dzieje jak rośnie jęczmień

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

5. Data: 2006-02-02 13:23:27

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kffiatek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> A sesji nie masz? nie pijesz dużo kawy? może to brak Mg i przemęczenie?

Ostatnio jestem cały czas spiąca i rzeczywiscie piłam dużo kawy.
Normalnie piję kawę rozpuszczalną, we wtorek skończyła mi sie
i wypiłam normalną. Potem było mi słabo i waliło serce.
Jak wróciłam z pracy do domu to wypiłam melisę i położyłam się.
Pomogło. A problem z okiem mam chyba od wtorku.

Kupie jakis magnez, jak nic nie da to pójde do okulisty

Dzięki za podpowiedź

6. Data: 2006-02-02 19:19:34

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnes" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kupie jakis magnez, jak nic nie da to pójde do okulisty

Nie tylko magnez, ale i potas.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

7. Data: 2006-02-02 19:43:03

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Nie tylko magnez, ale i potas.

ok :)

przeziębienie vs sauna
Toxoplazmoza - wyniki....
Depresja ?? co robić ??
Morfologia - płytki krwi
Zimne katody UV i szkodliwość na organizm człowieka