Teoria krytyczna

71. Data: 2019-04-29 21:54:27

Temat: Re: Teoria krytyczna
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 29 kwietnia 2019 19:22:04 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> na tym poziomie nie można sobie zaszkodzić. Jak na niższym piętrze przyrody,
> również w eterze znajdują się substancje toksyczne. Niektóre naturalne, inne
> będące wynikiem działalności takich istot z poziomów mentalnych, co do których
> zarówno ja, jak i ty mamy złe zdanie. Dlatego przy omawianiu ewentualnych
> pilotów viman (statków międzyplanetarnych czy międzywymiarowych) powiedziałem,
> że jest to katastrofa, kiedy ekstrasens jest jednocześnie libertynem, bo
> takiemu co ignoruje rozróżnienie dobra od zła - wszystko jedno, jakie wzorce
przebudzi.

PS. I powiem jeszcze, że w obecnym czasie UFO i jego rzekomi piloci / pasażerowie
obchodzą mnie tyle, co zeszłoroczny śnieg, chociaż ich entuzjastów
w zasadzie toleruję, bo nie dopatruję się u nich jakiegoś szczególnego zamachu
na moje wartości. Podobnie jak wiele innych kontrowersyjnych rzeczy, których
nie zwalczam, bo mi po prostu szkoda na to sił i czasu. Wolę budować coś
własnego niż tracić siły na ochronę zastanego porządku.

72. Data: 2019-05-02 01:06:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 05:02, LeoTar Gnostyk wrote:

> [...]
> zbrodni ponieważ czerpie niewidzialną energię życiową bezpośrednio z
> mózgu swojej ofiary. I robi to nie dla własnego widzimisię, tylko
> dlatego, że nie widzi inne możliwości przetrwania jak tylko zabijanie,
> wyzysk i żywienie się krwią i pracą drugiego człowieka. Taki globalny
> proces wzajemnego mordowania się nazywamy ostatnio "wyścigiem szczurów".
> I tam każdy szczur robi rzeczywiście wszystko co tylko możliwe po to
> tylko okazać się lepszym od innego szczura przypominającego mu jego
> nieosiągalnego i nietykalnego Boga-Ojca.

Teraz to troche inaczej jest.
Ta 'technologia' wprowadzania systemu powszechnej szczęśliwości, właśnie
dzięk wzorcom, okazała sie bezsilna już w XIX wieku.
Teraz te wszystkie młode 'szczury' oducza się jakichkolwiek
kwalifikowanych czynności, także, przejmowania wzorców.

73. Data: 2019-05-02 01:09:04

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 08:27, gazebo wrote:

> a umiesz zrobic papier?

A co by nie umiał?
Podstawówke kończył jeszcze za pierwszej komuny, to napewno umie.

74. Data: 2019-05-02 01:32:14

Temat: Re: Purple flowers and Golden Week [Re: Teoria krytyczna]
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-29 08:34, gazebo wrote:

> https://www.bing.com/search?q=Kitakyushu%2c+Japan&fo
rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

i do tego ten nowy cesarz.
Może, jakieś zbliżenie z Chinami i Koreami?

75. Data: 2019-05-02 20:20:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/05/2019 o 00:09, Ilona pisze:

> A co by nie umiał?
> Podstawówke kończył jeszcze za pierwszej komuny, to napewno umie.

a nie wygladasz

--
gazebo

76. Data: 2019-05-02 20:21:21

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/05/2019 o 00:32, Ilona pisze:

rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

> i do tego ten nowy cesarz.
> Może, jakieś zbliżenie z Chinami i Koreami?

zdecydowanie to przejebalismy, i nie tylko to

--
gazebo

77. Data: 2019-05-02 22:28:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-02 20:21, gazebo wrote:

rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

> zdecydowanie to przejebalismy, i nie tylko to

Ale, mnie chodzi o nową polityke Japonii wobec Mandżurii.

78. Data: 2019-05-03 19:44:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/05/2019 o 21:28, Ilona pisze:

rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

> Ale, mnie chodzi o nową polityke Japonii wobec Mandżurii.

o to mnie chuj obchodzi, od ciekawostek sa zdjecia

--
gazebo

79. Data: 2019-05-04 00:11:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-03 19:44, gazebo wrote:

rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

> o to mnie chuj obchodzi, od ciekawostek sa zdjecia

Twoja Królowa jest innego zdania.

80. Data: 2019-05-04 07:00:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/05/2019 o 23:11, Ilona pisze:

rm=hpcapt&filters=HpDate%3a%2220190428_2300%22

> Twoja Królowa jest innego zdania.

a to ja ci zazdraszczam

--
gazebo

Kultura lacinska na Notre Dame
Przemoc wśród personelu w PDPS w Ostrowinie.
Odstępuję od zasadniczej tezy mojej teorii wychowawczej.
Pacjent w czerni
Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame