Re: Pyroliza

Data: 2004-11-22 10:36:29
Temat: Re: Pyroliza
Od: "ania" <a...@e...pl>

Użytkownik "Gosia" <

> No i używaj tego co masz, a nie doszukuj się nie wiadomo czego.
generalnie nie lubie uzywac czegos co jest upaprane i wyglada obrzydliwie -
jestem estetka - i jakos nie moge sie zmusic zeby wlozyc teraz jedzenie,
ktore pozniej bede wkladac do swojej buzi - do tak paskudnie wygladajacego
piekarnika...

coz sa rozni ludzie i maja rozne upodobania

> Jeśli uznajesz, że ten co masz Ci nie odpowiada lub masz dużo kasy to
> zmieniaj.
napisalam - ze nie - NIE ODPOWIADA!
mi tam moga nieodpowiadac buty albo samochody - kuchenka czy piekarnik ma
tylko dzialac i dac sie wyczyscic tak zebym nie czula do tego obrzydzenia

> Na pewno droższe modele mają różne bajery np. termoobig, sonda itd. Czy
> te bajery mają znaczący wpływ na jakość upieczonych potraw- nie wiem.

ale ten piekarnik ma te "bajery" tylko czy o tym byla mowa?
NIE - byla mowa o zwyklej czynnosci - czyszczenie zapaskudzonego piekranika
(przez np pieczenie kurczaka)

ps
jezu - czy newsy to naprawde jest miejsce do wylewania swoich frustracji?
nie lepiej zebys wziela sobie goraca kapiel i od raz by ci sie lepiej
zrobilo:-)))))

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 glodne spiace kucyki