Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

Data: 2010-01-28 08:15:34
Temat: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: "Red art" <f...@o...pl>

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hjqat1$7ge$1@news.onet.pl...

> jak i tak nie nie chcesz mnie ani zrozumieć, ani mi uwierzyć.
Zarzucasz brak dobrej woli, a zupełnie nie o to tu chodzi.
> Zapoznaj się może czym są tzw. 'myśli automatyczne',
Wymykasz się ... ucieczka w rozproszenie tematu na dziesięc innych ...
Powinieneś się skupić.
> a potem zastanów się, z jakich pokładów chamstwa i głupoty może powstać
> taki przerywnik 'kurwa'.
Tik paranoiczny.
> Mówią, że tylko krowa nie zmienia poglądów, wiec być może, jeśli zrobisz
> kiedyś jakiś choćby malutki kroczek w kierunku zrozumienia tego, co do
> ciebie mówię, to zmienię swoje poglądy odnośnie ciebie.
Załóż, że zrozumienie nie oznacza powtórzenia wszystkich Twoich, często
sprzecznych,
procesów myślowych i odtworzenia całej tkwiącej w tym wielowymiarowości.
Wtedy może obniżysz wymagania wobec otoczenia i sieokaże, że wszyscy
doskonale Cię
rozumieją ;) W każdym bądź razie nie gorzej, niż Ty innych ...