Pytania na które też nie znam odpowiedzi.

421. Data: 2010-01-28 18:29:09

Temat: Re: Pytania na które też nie znam odpowiedzi.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jestem brzydka jak diabeł. Dzisiaj nawet z okazji urodzin dostałam

Cóż za nowina! No to Paulinko STO lat! Niech Cię waleczność nie opuszcza. :)

Ewa

422. Data: 2010-01-28 18:30:54

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> A dla czegóż uważasz, że ludziom ograniczonym należy się szacunek?

Normalnie się należy. Też się mogłeś urodzić ograniczony. :)

Ewa

423. Data: 2010-01-28 18:54:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Krowami obrzuca bardzo kolorystycznie.

IXI, a Ty pamiętasz, kiedy trenR "obrzucił" Cię krową i dlaczego?
Pamiętasz tamtą sytuację? Bo tak się składa, że ja mniej więcej pamiętam.

Ewa

424. Data: 2010-01-28 20:42:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Jan 2010 19:54:06 +0100, medea napisał(a):

> IXI, a Ty pamiętasz, kiedy trenR "obrzucił" Cię krową i dlaczego?
> Pamiętasz tamtą sytuację? Bo tak się składa, że ja mniej więcej pamiętam.
>
> Ewa

Nie ma znaczenia. Ale jeśli masz potrzebę, to przytocz.
--

Ikselka.

425. Data: 2010-01-28 21:15:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 28-styczeń-10, gdy narciasz wymamrotał:

> Czlowiek jest odpowiedzialny nie tylko za uczucia - ktore ma dla
> innych - ale i za te, ktore w innych budzi.

w takim samym stopniu?

426. Data: 2010-01-28 22:03:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> kobiety. Mogłem przyjąć ich paradygmat i rechotać razem z nimi, jak
> ziomal, ale przecież te założenie było idiotyczne.
> Zwróciłem im na to uwagę, a w reakcji było: no co ty wodzu, co ty
> pie*dolisz, przecież młody musi kiepsko r*chać.
> Nie chcieli przyjąć mojego paradygmatu, a wręcz obśmiali ten pomysł.

Toniesz ENder.
Źle rozpracowałeś tamten paradygmat. Wiadomo, że faceci lubią
poświntuszyć, więc każdy pretekst jest dobry. Myślisz, że oni na serio
myśleli, że ilość kanapek świadczy o seksualnym zaspokojeniu partnerki?
Dałeś się nabrać, może nawet bardziej niż tamten młody.
Pewnie nie miałeś wtedy w ogóle kanapek, co? ;)

Ewa

427. Data: 2010-01-28 22:31:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 28-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> Ej, bez przesady.
> Trener to nawet ostatnio był dla mnie dość niemiły, mimo że nie użył
> wyrazu na k... w poście do mnie. I jeśli nawet staję tutaj w obronie
> czegoś, to raczej w obronie "sprawy", a nie personalnie. To tak dla
> jasności.

nie byłem dla ciebie niemiły.
tylko raz byłem. kiedyś, dawno temu.
a teraz po prostu nastąpiło jakieś nieporozumienie na łączach.

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

428. Data: 2010-01-28 22:36:52

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> A był to 28-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

> nie byłem dla ciebie niemiły.
> tylko raz byłem. kiedyś, dawno temu.
> a teraz po prostu nastąpiło jakieś nieporozumienie na łączach.

I dla mnie też byłeś niemiły- i nawet musiałem Cię splonkować:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

429. Data: 2010-01-28 22:43:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 28-styczeń-10, gdy Chiron wymamrotał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> I dla mnie też byłeś niemiły- i nawet musiałem Cię splonkować:-)

no trudno, jakoś będziesz musiał sobie z tym poradzić :)

--

przykro mi, sidoroski?
http://www.youtube.com/watch?v=Pso2ocHCz_4

430. Data: 2010-01-28 22:52:52

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Widzisz, ja byłem takim facetem, który nie lubił i nie w ten sposób.
> Patrząc z ich punktu widzenia, nie zrozumiesz mnie, choć ja bez problemu
> rozumiałem ich i ciebie.

Myślę, że jednak ich nie rozumiałeś, skoro pchałeś się z tym swoim
paradygmatem.

Czytałeś kiedyś "Siekierezadę"?

Ewa

Popsychologujmy o fobijkach
Bylo: Lubicie takie filmy? (to nie byl film)
RAMBOWANIE...
Kombinujcie... by żyło się lepiej
Ku pamieci