Re: Pytanie do Zayzayera i grupowiczów - lodówka

Data: 2007-08-11 14:58:28
Temat: Re: Pytanie do Zayzayera i grupowiczów - lodówka
Od: Iwona <a...@m...com>

k...@w...pl napisał(a):
> wracając do tematu to electrolux ERB 4045 i ERB 40003W to praktycznie
> to samo tylko model 4045 jest w starszej szacie graficznej (z
> rączkami ) a model 40003 jest z aktualnej i ma "łapacze kurzu "
> zamiast raczek ( jak ktoś sie przyjrzy dokładnie to załapie o co
> chodzi ) .

Kupiłam dzisiaj Electroluxa model ERB 40003W z "łapaczami kurzu" zamiast
wystających rączek. ;)
Pomyślałam, że rączki wystają i różnie to może być z nimi, rączki
uginają się, poza tym można przez przypadek zawadzić i możliwe, że taka
rączka pęknie. W "łapaczach kurzu" kurz można wytrzeć, może nawet
będzie to mobilizacja do częstszych porządków w kuchni. Model ERB 40003W
jest bardziej smukły od 4045.
Poza tym w ERB 40003W termostat ma cyferki na pokrętle, w modelu 4045
pokrętło jest na zewnątrz pod klapką i termostat trzeba ustawiać na
"czuja". Różnica kosmetyczna w logo na drzwiach: model 4045 miał
okrągłe, 40003W ma prostokątne. Kolorystyka w środku jest niebieska, w
4045 taka zieleń chirurgiczna.
Podsumowując jestem zadowolona. Pralkę będę miała w poniedziałek.
Chcieli wysłać kierowcę dzisiaj po jego godzinach pracy, ale jest
weekend więc powiedziałam, żeby nie fatygowali człowieka, niech sobie
odpocznie a dwa dni nie robi mi różnicy.

Pozdrawiam serdecznie
Iwona