Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych

Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych

Data: 2010-12-16 13:06:34
Temat: Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...net>

Dnia 14-12-2010 o 21:22:43 belfer to]darkstar.pl"> <slawlit"@[usun>
napisał(a):

> To taka polska rzeczywistość. We Francji mieszkający kuzyn sąsiadki
> uległ wypadkowi na budowie. Został ON. Zanim wrócił ze szpitala, to
> ichni PFRON dostosował mu mieszkanie dla jego niepełnosprawności.
> Co kraj to obyczaj.
> W Twojej sprawie może wystarczy samo zameldowanie, bo wszystko zależy od
> wizyty pań z MOPS i opisu przez nie potrzeb przebudowy. Po uzyskaniu
> dofinansowania (ok pół roku) trzeba znaleźć firmę wykonującą, która wyda
> fakturę.
> pozdrowienia, też ON

No cóż - mieszkałem wiele lat we Francji (ponad 15) i muszę powiedzieć, że
jeżeli tak było, to znaczy że nastąpiły tam wielkie zmiany. Bardzo wielkie.

Ale warto w takich sytuacjach mieć na uwadze jedną rzecz - Francja, to
kraj bardzo bogaty, a Polska raczej bardzo biedny. I dotyczy to
wszystkich, inwalidów też.

Adam Pietrasiewicz
Paranoja cię dopadła? Ktoś do maili ci zagląda?
http://www.szyfruj.mail.pl