Strona główna Grupy pl.soc.inwalidzi Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych

Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych

Data: 2010-12-22 00:41:37
Temat: Re: Pytanie o dofinansowanie likwidacji barier architektonicznych
Od: "JJR" <j...@u...wroc.ANTYSPAM.pl>

Adam Pietrasiewicz wrote:
> Ale warto w takich sytuacjach mieć na uwadze jedną rzecz - Francja, to
> kraj bardzo bogaty, a Polska raczej bardzo biedny.

Niewątpliwie tak, tylko że to nie ma dokładnie żadnego związku z
sensownością procedur, zwykłą ludzką życzliwością itp. Małymi pieniędzmi
też można gospodarować po ludzku.

Jakoś mnie nie dziwi że MOPS jest bardziej elastyczny niż PFRON, bo to
się dokładnie pokrywa z moimi doświadczeniami. Jeśli miałbym filozofować
to powiedziałbym że to wynika z charakteru ich pracy - MOPS zajmuje się
wieloma indywidualnymi przypadkami i dlatego w większym stopniu spotyka
się z żywymi ludźmi niż PFRON, który lwią część swoich pieniędzy i
działalności kieruje do podmiotów gospodarczych (firmy) i prawnych.
Programy indywidualnej pomocy są tam stosunkowo niewielkie i dlatego są
dużo bardziej ugrzęźnięci w papierach - do tego stopnia, że pojedyńczego
człowieka zza nich nie widzą.

--
pzdr,
Jędrzej

Nie jestem leniwy, tylko energooszczędny.

Zwijasz?
www.zwijaj.pl