Pytanie o frytkownice

41. Data: 2014-02-10 22:06:15

Temat: Re: Pytanie o frytkownice
Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:52f93805$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2014-02-10 20:32, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> A wystarczy dobrze pogryźć.
Tylko trzeba mieć czym :)))))
pozdr
Stefan

42. Data: 2014-02-11 10:25:07

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> można piec w identyczny sposób bez skórki, jesli sie
> boisz (choć bez sensu).
Piekę surowe, ale obrane, w trakcie pieczenia powstaje pyszna skorupka,
twrdsza niż na frytce, niestety NIEZDROWA dla jelit.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy GdakMini1_08
i program dietetyczny Ananas1_3a

43. Data: 2014-02-11 10:26:30

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko trzeba mieć czym :)))))

Mam czym, ale i tak nie gryzę, pewnie dlatego mam czym.
Zęby służą doobrony.:)

44. Data: 2014-02-11 12:32:08

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam czym, ale i tak nie gryzę, pewnie dlatego mam czym.
> Zęby służą doobrony.:)
Każda obrona jest atakiem (sir Winston Churchill)
pozdr
Stefan

45. Data: 2014-02-11 12:45:50

Od: Jingiel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-09 10:57, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-02-09 10:37, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
>
> Nie.

W mojej są jakieś tam filtry, które zatrzymują trochę zapachów.

46. Data: 2014-02-11 14:19:04

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2014 10:26, Stokrotka pisze:

> Mam czym, ale i tak nie gryzę, pewnie dlatego mam czym.
> Zęby służą doobrony.:)

ROTFL
Chcesz mnie zabić?

--
Pozdrówki
Anai

47. Data: 2014-02-11 14:32:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2014 14:19:04 +0100, Anai napisał(a):

> ROTFL
> Chcesz mnie zabić?

Wystarczy dobrze pogryźć :-D

--
"To wstyd, żeby w prawie 40-milionowym kraju, w środku Europy trzeba było
żebrać na ulicach o sprzęt medyczny!

48. Data: 2014-02-11 15:22:14

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.02.2014 14:32, Ikselka pisze:

> Wystarczy dobrze pogryźć :-D

Omal się nie utopiłam kawą :D

49. Data: 2014-02-11 15:42:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Feb 2014 15:22:14 +0100, Anai napisał(a):

> Omal się nie utopiłam kawą :D

:-D

50. Data: 2014-02-11 15:43:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-11 10:26, Stokrotka pisze:

> Mam czym, ale i tak nie gryzę, pewnie dlatego mam czym.
> Zęby służą doobrony.:)

Stokrocia! Dostajesz skrzydeł. :)

Ewa

Antybiotyki w mięsie - cisi zabójcy.
Tastes like chicken... - czym doprawić rzeczy "na parze"? :(
Ryz idealny Joli L-L
Czy mrozić ganache?
Do piweczka :-)