Pytanie o ocet ryżowy

1. Data: 2005-09-30 08:47:12

Temat: Pytanie o ocet ryżowy
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Chciałbym zrobić sushi (maki sushi kalifornijskie) i tu mam pierwszy
problem. Do przygotowania ryżu potrzebny jest ocet ryżowy. Byłem wczoraj w
Bomi i tam są ze 3 albo 4 gatunki octu ryżowego: Ocet ryżowy pachnący (???
czym ???), ocet ryżowy do smażenia i jeszcze jakieś. Nie było tylko butelki
z napisem "OCET RYŻOWY". Zawsze była jakaś specjalna właściwość. Moje
pytanie to, który ocet będzie najlepszy, albo gdzie kupić w Warszawie zwykły
ryżowy ocet?

Pozdrawiam
Kri$P

pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

*** Usuń z adresu co nie potrzebne ***

2. Data: 2005-09-30 08:51:40

Temat: Re: Pytanie o ocet ryżowy
Od: "Sławomir Lewandowski" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
> [...]
> z napisem "OCET RYŻOWY". Zawsze była jakaś specjalna właściwość. Moje
> pytanie to, który ocet będzie najlepszy, albo gdzie kupić w Warszawie

Kup najtańszy z Tao Tao. Do ryżu nadaje się idealnie
pozdrawiam
Sławek

3. Data: 2005-09-30 11:16:55

Temat: Re: Pytanie o ocet ry&iquest;owy
Od: t...@w...pl (tea_tea) szukaj wiadomości tego autora

Kri$ wrote:

> [...]
> z napisem "OCET RYŻOWY". Zawsze była jakaś specjalna
właściwość. Moje
> pytanie to, który ocet będzie najlepszy, albo gdzie

Najlepszy jest japoński. Ocet chiński różni się od
tego japońskiego. Z resztą kupując ocet ryżowy należy
spojrzeć na skład, bo często dodaje się do jego
produkcji pszenice. Ocet ryżowy dobry można kupić w
kuchniach świata.

wyslane z serwisu Usenet wortalu
easy cookbook czyli kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
wiekszy i ladniejszy - sprawdz!

4. Data: 2005-10-01 17:29:33

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z napisem "OCET RYŻOWY". Zawsze była jakaś specjalna właściwość. Moje
> pytanie to, który ocet będzie najlepszy, albo gdzie kupić w Warszawie

Kupiłem zgodnie z poradą Tao Tao i wyszło zeje....fajnie.

Pozdrawiam
Kri$P

**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

5. Data: 2005-10-10 13:37:52

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
tak na przyszłość
z produktów do sushi polecam sklepik w Arkadii (nie pamiętam nazwy, ale jest
usytułowany po tej samej stronie co Saturn). Jest tam duży wybór (zbyt również)
a ceny stosunkowo niskie (dużo taniej niż w Bomi, taniej też niż w japońskim
sklepie na Lwowskiej)
Ale jeśli ktoś z Was odkrył w Warszawie lepszy sklep z produktami do Sushi,
warty polecenia, to bardzo proszę namiary

pozdrawiam
Ania

6. Data: 2005-10-10 13:59:34

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> Ale jeśli ktoś z Was odkrył w Warszawie lepszy sklep z produktami do Sushi,
> warty polecenia, to bardzo proszę namiary

ja odkrylem :) na lopuszanskiej jest hurtownia, w ktorej zaopatruja sie
wietnamczycy, ale sa tam tez produkty do sushi, ceny nieporownywalne do
sklepowych (np. kilogram obranych krewetek dwadziescia kilka pln)
nie wszystko da sie kupic na domowe potrzeby, bo kilogramowa torba
marynowanego imbiru to jednak troche za duzo,
nie pamietam dobrze adresu, bo zawsze jade na pamiec, ale lopuszanska 22
lub 24, stoja tam hangary z roznymi hurtowniami

wiku

7. Data: 2005-10-11 07:25:25

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

dzięki; zapewne zajrzę przy okazji:)

kwasne mleczko
Fajerwerki do tortu - pomocy
Kukurydza gotowana
ciasteczka krewetkowe Nigelli - probowaliscie?
tort sachera