Pytanie do znawców bambusów.

161. Data: 2004-08-12 15:45:29

Temat: Re: Qrcze, jednak miałarację:) - kolejne OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger napisał:

> Trochę nie tak - w realu po prostu nie utrzymujemy stosunków
> z brudasami czy też nie umiejącymi mowić mniej więcej
> przyzwoicie. Z obcymi ludźmi najczęściej nie rozmawiamy wcale.

Mnie więcej.
Mój sasiad na wsi np. Mądry, sympatyczny facet, do tego
bajarz, rodowity góral z Tatr. Ale to jak mówi: gwara
górlaska plus ślaska plus lokalne naleciałości.
Nigdy nie miałabym odwagi by go poprawić. Z szacunku.

> W stosunkach slużbowych jak najbardziej poprawiam błędy,
> a jeżeli sama taki zrobię, jestem wdzięczna kiedy ktoś zauważy
> zanim wpadka powędruje gdzieś dalej.

To też nie do końca tak.
Merytoryczne jak najbardziej.
Ortograficzne również ale zawsze dyskretnie, szczególnie jak
takiego byka walnie któryś z szefów.
Nigdy jednak nie miałabym odwagi poprawiać błędów
językowych, szczególnie przełozonych. A wierz mi byłoby co,
czasem posiedzenie Rady nadzorczej przypomina zebranie
lokalnych szewców:-)

Pozdrawiam
Marta

162. Data: 2004-08-12 15:47:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski napisał:

> Dobra, wpłacam 100 PLN, ale pod warunkiem, że będę miał z tego 41 piw po
> 2,49 :-)))))(może być zielony Leszek).

Nie ma sprawy - dołożę od siebie te 2,09 zł:-)

Pozdrawiam
Marta

163. Data: 2004-08-12 16:02:03

Temat: Re: Qrcze, jednak miała rację:)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie sieje, bo te siewki, o ktorych pisze, pojawiaja sie same :)

> No i pamiętam/przypominam, że białą masz dla mnie przypilnować, jeszcze
> kilka miesięcy i bedzie wiosna :)

Pamietam o tym :)

Pozdrawiam,
Bpjea

164. Data: 2004-08-12 18:48:29

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:cfg49u$16$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ja nie sieje, bo te siewki, o ktorych pisze, pojawiaja sie same :)

A samosiejki to inna historia :) Lubię roślinki które sieją się same, a nad
jedną przykucam często, bo wyrosła mi siewka lipy o żółtych listkach, juz
drugi rok są żółciutkie...chyba nie zzielenieją ? :)))

Pozdrawiam
Kaśka

165. Data: 2004-08-12 18:57:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Krystyna Chiger napisał:
I odpowiedz sobie szczerze, czy miałbyś odwagę komuś w real wytknąć
błędy językowe? Albo brudne za przeproszeniem łapy?

Czy według Was jestem brudasem skoro popełniłam lub popełmian z
szybkości błędy językowe i ortograficzne ???

Zaniepokoja Miłka

166. Data: 2004-08-12 19:14:54

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> [...]
>
> Czy według Was jestem brudasem skoro popełniłam lub popełmian z
> szybkości błędy językowe i ortograficzne ???

Przykład brudnych rąk został użyty by w jaskrawym świetle
pokazać pewne zjawiska. I kiedyś mocno zamieszał na grupie.
Nie traktuj wszystkiego tak dosłownie a tym bardziej
personalnie.

Przeczytaj ten wątek dokładnie i powoli a zrozumiesz na
pewno jakie były moje intencje.

Pozdrawiam
Marta

167. Data: 2004-08-12 19:44:46

Temat: Re: Qrcze, jednak miałarację:) - OT
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> :))))))
> obwod w klatce
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

takim potworem to nie jestem :)))))
pozdr
Ania

168. Data: 2004-08-12 20:12:33

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> takim potworem to nie jestem :)))))
> pozdr
> Ania

a jeśli ja tak, to co? co robicie z potworami?

pzdr ciekawsko Kuleczka

169. Data: 2004-08-12 20:18:32

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuleczka napisał:

> a jeśli ja tak, to co? co robicie z potworami?

Zjadamy (popijając) żywcem;-)

Pozdrawiam
Marta

170. Data: 2004-08-13 06:58:50

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in news:cfe5cv$oql$2
@nemesis.news.tpi.pl:

> Ja odbieram to tak, że Ty wytykasz/ałeś np. 50 razy
> a Marta po raz pierwszy.

Cos w tym jest.. nadganiam zaleglosci w czytaniu i mam to w duzych
ilosciach. Nie podoba mi sie ten trynd..

> Dobra, wpłacam 100 PLN, ale pod warunkiem, że będę miał z tego 41 piw
> po 2,49 :-)))))(może być zielony Leszek).

To ja tez wchodze, moge wniesc otwieracz (piwa jednak wole domowe albo
malobrowarowe, nie masowke :-))
Pozdrowienia - Ewa Sz.

Borówka amerykańska
Chore drzewo :-(((
Pytania poczatkującego
nie uwierze ... nikt z grupowiczow nie korzystał z odkurzacza wodnego?
Jak to słonecznik?