Pytanie do znawców bambusów.

191. Data: 2004-08-13 23:54:57

Temat: Re: Qrcze, jednak miałarację:) - kolejne OT
Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał

> Mamy piwo, mamy otwieracz:-)
> Coś się z tego urodzi:-)

:-)Jeszcze trzeba ustukać na bilet za miasto:-)
Może Tadeusz ładnie śpiewa - bo kapelusz ma odpowiedni do datków:-)))

Pozdrawiam
p...@r...pl

192. Data: 2004-08-13 23:58:12

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał

> Czyli ręce rolnika lub ogrodnika nie są brudne. One są od ziemi. A to
> zasdadnicza różnica.
>
> Popzdrawiam z szacunkiem dla spracowanych rąk
> skryba

Szacunek szacunkiem,
ale niektórzy tak "szanują" ten szlachetny brud na swoich rękach, że
zapominają o nieszlachetnym na reszcie ciała i trzeba potem poczekalnię
godzinę wietrzyć:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

193. Data: 2004-08-14 00:07:04

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> napisał

> Piwko po
> 2,49 w markecie bo na 3,50 w barze nie stać.

A cóż to za bar z piwem za 3,50:-), chyba mleczny "Między menelami", albo
osiedlowy "Pod sklepikową chmurką":-)

Na papę by pokryć to co bez
> papy, też brakuje. I w pubie trzebaby czasem gębę otworzyć i to tak by w
> dziób nie zarobić, a na grupie może klikać co chce bo w dziób nie zarobi.
> realu doglebiłby bez znieczulenia jakby tak górniczą łapą w uśmiech
zarobił.

:-)Kogo tu bić, jak w necie ostatnio albo niepełnoletni, albo emeryci:-)

> W necie kozak bo poza prawym prostym. Ale kozaczki w necie też bywają,
> zwłaszcza te, które w domu za posłuszne kuchty robią. Ot życie , samo
życie.

A z tym się zgodzę bez bicia kogokolwiek:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

194. Data: 2004-08-14 19:37:31

Temat: Re: Qrcze - kolejne: LOT
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:411c69ad$1@news.home.net.pl Krystyna Chiger
<k...@p...pl> napisał(a):

> No to współczuję pracy :-(

Hejka. ''Alkohol jest problemem - przyznaje stewardesa. - Na dużych
wysokościach organizm jest na niego bardziej podatny. Kiedyś pijany
mężczyzna zaczął bić siedzącą koło niego kobietę. Podbiegłam. Przesadzę
panią, mówię do niej, a ona, że nie, bo to jej dyrektor.''
A nie mówiłem, że czytam ''wysokie obcasy''. ;-)
Pozdrawiam służbowo Ja...cki
P.S. ''Zdarza się, że pary uprawiają w samolocie sex. - Jeśli robią to
dyskretnie, kiedy większość pasażerów śpi, nie reagujemy.''

195. Data: 2004-08-14 20:05:35

Temat: Re: Pytanie do znawców bambusów.
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam sadzonkę i nasiona Phyllostachys pubescens, co z tym robić dalej?
Roślina mateczna rosła prawdopodobnie w Lublinie, prawie nie była okrywana
na zimę, czy to możliwe?
Pozdrawiam Zielka

196. Data: 2004-08-15 19:34:33

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Zielka" <z...@o...pl> wrote in message

> Dostałam sadzonkę i nasiona Phyllostachys pubescens, co z tym robić
dalej?

Moim zdaniem troche za pozno teraz na sadzenie jej do ogrodu. Przezimuj w
doniczce i posadz na wiosne.
Jesli sadzonka jest bardzo mala, to w przypadku tego gatunku lepiej bedzie
nawet jeszcze przez nastepny rok przetrzymac ja w doniczce. Nasiona
oczywisce wysiej (do skrzynki) a siewki zimuj w domu (w chlodzie ale bez
mrozu) :) Jesli nie masz odpowiedniego pomieszczenia na zimowanie, mozesz
takze przetrzymac je w pokoju, w normalnych warunkach.

> Roślina mateczna rosła prawdopodobnie w Lublinie, prawie nie była
okrywana
> na zimę, czy to możliwe?

Mozliwe :) Jesli roslina osiagnie odpowiednia wielkosc, lepiej sobie radzi
w zimie niz mloda sadzonka.
Nie mozna wykluczyc takze, ze posadzono ja w miejscu o odpowiednim
mikroklimacie.

Pozdrawiam,
Bpjea

197. Data: 2004-08-15 19:46:05

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jesli sadzonka jest bardzo mala, to w przypadku tego gatunku lepiej bedzie
> nawet jeszcze przez nastepny rok przetrzymac ja w doniczce.

Dziekuje za informacje, przetrzymam ja w domu.

> [...]
> mrozu) :) Jesli nie masz odpowiedniego pomieszczenia na zimowanie, mozesz
> takze przetrzymac je w pokoju, w normalnych warunkach.

Nie mam odpowiedniego pomieszczenia, myslalam o wysianiu nasion na
wiosne. Do jesieni rosliny podrosna i lepiej zniosa zimowanie.Nie wiem jak jest
z zywotnoscia tych nasion.

Pozdrawiam Krystyna

198. Data: 2004-08-15 23:53:36

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam odpowiedniego pomieszczenia, myslalam o wysianiu nasion na
> wiosne. [...]

Dobry pomysl :)

> Do jesieni rosliny podrosna i lepiej zniosa zimowanie. [...]

Tu sprawa sie nieco komplikuje, bo mysle, ze ryzykownym byloby wystawic
niezbyt odporny gatunek, jakim jest Phyllostachys pubescens (w tak
wczesnym stadium rozwoju) na dzialanie "naszego mrozu".
Podhodowana rosline - tak; tegoroczna siewke - nie.

> Nie wiem jak jest
> z zywotnoscia tych nasion.

Tego i ja nie wiem. :)
Wydaje sie, ze przechowywane w chlodnym i suchym pomieszczeniu powinny do
wiosny doczekac.
Czy wiesz moze, jak dlugo wczesniej lezaly?

Pozdrawiam,
Bpjea

199. Data: 2004-08-16 00:44:32

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> P.S. ''Zdarza się, że pary uprawiają w samolocie sex. - Jeśli robią to
> dyskretnie, kiedy większość pasażerów śpi, nie reagujemy.''

"... zresztą nie wypada pilotowi i koleżance zwracać uwagi:)))"

moon

200. Data: 2004-08-16 19:29:22

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczesnym stadium rozwoju) na dzialanie "naszego mrozu".
> Podhodowana rosline - tak; tegoroczna siewke - nie.

Tak, masz racje, wysieje nasiona na wiosne i przetrzymam siewki w domu
przynajmniej przez pierwsza zimę.

> Tego i ja nie wiem. :)
> Wydaje sie, ze przechowywane w chlodnym i suchym pomieszczeniu powinny do
> wiosny doczekac.
> Czy wiesz moze, jak dlugo wczesniej lezaly?

Nasiona pochodza z ubieglorocznych zbiorow.

Pozdrawiam Krystyna

Borówka amerykańska
Chore drzewo :-(((
Pytania poczatkującego
nie uwierze ... nikt z grupowiczow nie korzystał z odkurzacza wodnego?
Jak to słonecznik?