Re: R e i n k a r n a c j a

Data: 2004-03-03 20:22:22
Temat: Re: R e i n k a r n a c j a
Od: "Lunia" <l...@x...wp.pl>

Uzytkownik <e...@w...net>schreiben:
"> Hello
> Hinduscy wyznawcy Hare Krishna
> twierdza,ze czlowiek odradza sie
> osiemdziesiat cztery razy.
> Jak odbieraja taka teze wspolczesni,
> z punktu widzenia filozoficzno-psychologicznego?
> Czy nie jest to namiastka twierdzenia o niesmiertelnosci duszy?
> Czy ktos z Was wierzy,albo chcialby wierzyc w proces reinkarnacji?
> Jak byscie sie czuli w sytuacji,gdyby
> osoba ukochana,odrodzila sie -przykladowo- w waszym dziecku?"
---
chcialabym, zeby tak bylo, ale jako osoba slabo wierzaca (a wlasciwie
chodzaca do kosciola z przymusu otoczenia) nie potrafie. dla mnie zycie jest
jedno. konczy sie po smierci, a wlasciwie w jej trakcie. potem nie ma juz
nic. nic juz sie nie zacznie, nie bedzie nas. takie bajki wymysleli ludzie,
zeby miec jakis cel, zeby przezyc zycie, nie przejmowac sie przeciwnosciami
losu (a wlasciwie cieszyc sie z meki, bo potepieni beda wywzszeni) i kiedy
beda juz starymi dziadkami moc powiedziec, ze zasluzyli na cos lepszego. ale
czy ktos wrocil do nas z zaswiatow ? czy powiedzial co tam jest ? nie. a ja
jestem osoba, ktora bez dowodow nie uwierzy. dlatego i reinkarnacja dla mnie
jest nieprawda. szanuje zdanie innych, ale... dla mnie to jest (na ludzki
rozum) po prostu niemozliwe.

pozdrawiam
LuNiA:o))

P.S. co do dyskusji Etata i Shadowofdarkness to chyba nie macie sie o co
klocic :)) peace of the world i wszystko wydaje sie ladniejsze :) pozdr.