RATUNKU !!! PIECZE !!!

1. Data: 2002-03-28 12:42:12

Temat: RATUNKU !!! PIECZE !!!
Od: "cristal" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o rade

Od kilku dni odczuwam bardzo silne pieczenie ujscia cewki moczowej
w czasie oddawania moczu (facet). Jest to na tyle bolesne, ze wrecz
odruchowo blokuje oddawanie moczu. Dodatkowo ujscie cewki
jest zaczerwienione z lekkim obrzekiem, lekko bolesne przy ucisku.
Zadnych innych zmian i dolegliwosci nie zauwazylem (nie ma bolu
brzucha, czestomoczu, parcia na mocz...)

Lekarz zastosowal antybiotyk KEFLEX 500mg w dawce 2x1000mg

Kuracja trwa od 26.03 i jak na razie objawy sie nasilaja.
Wynik zleconego badania moczu bedzie dzisiaj, wic nie wiem
jescze czy cos wykaze.
Widze, ze lekarz nie ma raczej pomyslu...
Ludzie co tak piecze i jak temu zaradzic !?!?!?!?!

Cristal

2. Data: 2002-03-28 13:06:03

Temat: Re: RATUNKU !!! PIECZE !!!
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cristal" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Lekarz zastosowal antybiotyk KEFLEX 500mg w dawce 2x1000mg
>
> Kuracja trwa od 26.03 i jak na razie objawy sie nasilaja.

Nie powinienem, ale... kup sobie jeszcze do tego FURAGINUM i pobieraj 2x2x2.
Musiales chyba gdzies to umoczyć, czy tak samoistnie sie zaczelo:-)
JFK

3. Data: 2002-03-28 13:41:13

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim zmien antybiotyk, Keflex to moze byc za slabe, szczerze
mowiac juz nie powinno sie go stosowac w stanach zapalnych cewki moczowej.
osobiscie juz dawno sie nie spotkalam, zeby ktos ja zlecal (poza lekkimi
stanami zapalnymi gornych drog oddechowych). Mozesz zastosowac furagin
(j.w.), ale to raczej srodek odkazajacy i moze konieczne okazac sie podanie
mocniejszego antybiotyku. Najlepiej byloby zrobic wymaz z cewki i badanie
moczu, zeby stwierdzic co jest przyczyna i jak daleko posunela sie infekcja.
Przy okazji wykonaja ci antybiogram i bedzie wiadomo czym ewentualnie sie
leczyc.
violeczka

4. Data: 2002-03-28 15:08:58

Temat: Odp: RATUNKU !!! PIECZE !!!
Od: "GosiaS." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cristal <p...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> jescze czy cos wykaze.
> Widze, ze lekarz nie ma raczej pomyslu...
> Ludzie co tak piecze i jak temu zaradzic !?!?!?!?!

kup maść Neomycyna do oczu (maleńka tubka) i smaruj "małego", ulży miejscowo
gosiaS.

5. Data: 2002-03-31 22:19:22

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: soczewki kontaktowe (raz jeszcze)