RO, MINERALNA, SMAK

31. Data: 2006-06-05 11:50:02

Temat: Re: RO, MINERALNA, SMAK
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak schrieb:

> Przepraszam, być może to nietakt z mojej strony, a gdzie mamusia/żona?

została w poprzednim mieszkaniu.

Waldek

32. Data: 2006-06-05 11:53:25

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista schrieb:

> "maria" <b...@o...pl> wrote in message
>
> Tanio dobrego nie kupisz, przeczytaj ze zrozumieniem wątki "czysta woda"
> i te które mówiły o filtrach, nie przestrasz się negatywnych opinii
> ekspierdów z "Ligi Anty-RO"...

i pierdów z Ligi RO też nie

> RO - Reverse Osmosis - odwrotna osmoza - czyli przeciskanie przy pomocy
> ciśnienia cząsteczek wody przez siatkę o wielkości oczek pozwalającej
> przejść w zasadzie tylko cząsteczkom wody. Reszta cząsteczek jest o
> wiele większa niż połączone atomy: jeden tlenu i dwa wodoru...

hmm, jony Cl- są mniejsze od cząsteczek wody. Na+ też. Fe+ jest też
mniejsze od H2O. RO nie działa tak, jak opisujesz.

Waldek

33. Data: 2006-06-05 11:55:11

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message

> i pierdów z Ligi RO też nie

> hmm, jony Cl- są mniejsze od cząsteczek wody. Na+ też. Fe+ jest też
> mniejsze od H2O. RO nie działa tak, jak opisujesz.
>
> Waldek

Od tego jest wągiel...

34. Data: 2006-06-05 11:59:28

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga" napisał:

> na czym ma polegac prawidlowe cytowanie.

Na wycinaniu zbędych fragmentów postów, do których się nie odnosisz,
oraz podpisów i sygnaturek. A także na nierobieniu 20 linii odstępu
między cytowanym postem a swoją odpowiedzią.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 64.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

35. Data: 2006-06-05 12:16:12

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):
> [...]

Nie mam więcej pytań.
Trzymaj się i szczęścia oraz odwagi życzę.
pozdr. Jerzy

36. Data: 2006-06-06 09:27:58

Temat: OT Re: RO, MINERALNA, SMAK
Od: BasiaBjk <b...@Q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar napisał(a):

> jakoś idzie. Tylko z prasowaniem mam zaległości. Czekam na lato,
> koszulki prasują się szybciej od koszul ;-)

T-shirty, ręczniki, dżinsy i inne takie wystarczy równo rozwiesić do
suszenia, potem ładnie złożyć i na siebie, najwyżej delikatnie
przegładzić w newralgicznych miejscach. O ile pamiętam, masz
wczesnoszkolne dzieci, one juz mogą zacząć prasować swoje ciuszki, jak
rozdzielisz to na osoby, będzie Wam o wiele łatwiej.
--
pa, BBjk, nienawidząca prasować, więc unikająca, jak się tylko da.

37. Data: 2006-06-21 11:05:20

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Cos ty zrobila za cudo z "cycatem"?

Marcin Marski